Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Det er så herlig å se babybevegelse gjennom magen :rodmer:

Herlig med litt unnagjort juleshopping, godt med alt som er ferdig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en rykende fersk fredagsklem for å ønske deg goood helg:)

Håper pcn er frisk snart!!

Også på en torsdag, da gitt! :fnise:

Men en snart-fredag-klem til både deg og Lucky! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt er bra Lucky! ;) Jeg er bare så glad for at du er kommet så langt i svangerskapet og at du skal bli mamma..

You are truly lucky ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig å se babybevegelse gjennom magen :rodmer:

Herlig med litt unnagjort juleshopping, godt med alt som er ferdig :Nikke:

Veldig koselig med bevegelser, du kan virkelig glede deg til det :rodmer:

Føler jeg har altfor mange julegaver igjen....men kommer nok i mål i år også ;)

Håper du får igjen PC snart, Eplekjekken er også på rep, og det er grusomt! :ler:

:fnise: Får virkelig håpe den er ferdig snart ja....har jo ikke noe liv om dagen :fnise:

Innom med en rykende fersk fredagsklem for å ønske deg goood helg:)

Håper pcn er frisk snart!!

Ammetåka tatt deg allerede eller :fnise:

Mange :klemmer: til deg også :)

Håper pc'en snart er klar til henting nå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også på en torsdag, da gitt! :fnise:

Men en snart-fredag-klem til både deg og Lucky! :klemmer:

Skytte er kommet inn i ammetåka tenker jeg :fnise:

En stor :klemmer: til deg også!

Håper alt er bra Lucky! ;) Jeg er bare så glad for at du er kommet så langt i svangerskapet og at du skal bli mamma..

You are truly lucky ;)

Her står alt bra til, bare pc'en min som mangler om dagen :sukk:

Helt herlig å ha kommet så langt, nå er det bare å vente og kose seg med mage og spark :hjerte:

Pc'en er fortsatt hos doktor'n....skulle ringe å etterlyse den i går, men det glemte jeg :(

Ellers er alt bra om dagen og lillegutt er i farta :hjerte: Sparker mer og mer og både ser og kjenner sparkene på utsiden, helt magisk! Kan ikke skjønne at det går ann å bli lei de bevegelsene :sjenert:

Var på ikea på torsdag og fikk handlet en kommode og en bokhylle til å ha i 2.etg, blir så fint! Deilig med noe nytt :Nikke: Synes nesten det er koseligere der oppe enn nede i stua om dagen, så blir vel sittende der oppe i vinter :fnise:

I dag er planen å få ryddet litt her hjemme, en tur til byen for å finne bursdagsgave til mamma og så handle litt mat på veien hjem, så blir det en stille og rolig kveld på meg og mannen, deilig :)

God helg jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt sen feiring av 24 uker! :hoppendeglad:

Jeg ble egentlig ikke lei av sparkingen til A. :jepp: Men så holdt ikke hun meg oppe på natta noe særlig før de siste ukene heller da. Da hadde jeg kanskje blitt litt lei. :fnise: Åååh, nå sitter jeg og tenker på sparkene i magen og savner det SÅ mye. :grine::rodmer:

Ha en strålende fin søndag. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på deg idag, og lurte på om ikke du hadde termin i mars. Det har nemlig prinsesse Victoria og. Celebert selskap! :fnise:

Godt å høre at alt er bra med deg og lille prinsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, sånn er det når man jobber lite og tar tidlig helg:)

Da blir det fort et par fredager i uken:)

Åh, nye møbler og stæsj er best i verden!

Her i huset er det trasiguke! Dvs at duker og pynt og gardiner forsvinner litt etter litt og stlvet regjerer. Helt til helgen for da blir det juleskrubb og adventshus <3

Herlig med spark ja!! Jeg blir bare av og til redd for at jeg gjør lillegutt svimmel når jeg snur meg ofte hit og dit i sengen..! Men satser på at det går bra:)

Ha en fin en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk! :rodmer: Grattis med 24 uker! : strix: Dèt er en utrolig viktig milepæl!

Ha ei god helg du også! :klemmer:

Takk :) Tenk at jeg er over 24 uker, det er helt utrolig!

:klemmer:

:strix : 24 uker! : strix:

Håper helgen blir fin :klemmer:

Har dere begynt å tenke på navn forresten? :)

Helgen ble fin den, stille og rolig, men deilig :)

Navn er så vanskelig! Ikke blitt enige om noe ennå....

24 uker! :danser :

:kyss2:

En litt sen feiring av 24 uker! :hoppendeglad :

Jeg ble egentlig ikke lei av sparkingen til A. :jepp: Men så holdt ikke hun meg oppe på natta noe særlig før de siste ukene heller da. Da hadde jeg kanskje blitt litt lei. :fnise: Åååh, nå sitter jeg og tenker på sparkene i magen og savner det SÅ mye. :grine::rodmer:

Ha en strålende fin søndag. :sol :

Håper ikke jeg blir lei den heller, nå bare elsker jeg det :hjerte: Skjønner godt at de kan savnes :Nikke:

Søndags-:klemmer : og hurra for 24 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe : for 24 uker!!

:hoppe:

Tenkte på deg idag, og lurte på om ikke du hadde termin i mars. Det har nemlig prinsesse Victoria og. Celebert selskap! : fnise:

Godt å høre at alt er bra med deg og lille prinsen :)

:fnise: Jo vi har termin ca samtidig, så tenkte ringe henne slik at barna våre kan treffes :fnise:

Hahaha, sånn er det når man jobber lite og tar tidlig helg:)

Da blir det fort et par fredager i uken:)

Åh, nye møbler og stæsj er best i verden!

Her i huset er det trasiguke! Dvs at duker og pynt og gardiner forsvinner litt etter litt og stlvet regjerer. Helt til helgen for da blir det juleskrubb og adventshus <3

Herlig med spark ja!! Jeg blir bare av og til redd for at jeg gjør lillegutt svimmel når jeg snur meg ofte hit og dit i sengen..! Men satser på at det går bra:)

Ha en fin en!

Gleder meg til å gjøre huset juleklart her også, det er så koselig :strix:

Lillegutt har det nok så fint i magen, så litt bevegelse er nok bare godt ;)

Innom med et livstegn i boka di ;) Skriver ikke så mye, men følger med på deg!

Så koselig å se deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet pc'en min i går og var så fornøyd.....frem til jeg skulle slå den på og oppdaget av skjermen var knust inni :sur: Så da må jeg levere den igjen i morgen! Irriterende!!!

Skikkelig hormontroll om dagen og gråter for ingenting :sjenert: Er liksom ikke snakk om en tåre, men det flommer :fnise:

Ellers går det fint og magen er i en skikkelig vokseperiode om dagen, den kan ikke skjules lenger og synes på lang avstand, herlig :strix:

I morgen skal jeg til legen på 24 uker kontroll, gleder meg til å se den lille på ultralyd i morgen :hjerte:

Har også bestilt 3D også den 5.desember, blir moro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...