Gjest Qlio Skrevet 28. juni 2003 #1 Skrevet 28. juni 2003 Hvor går jeg inn for å regulere størrelsen på vinduer når jeg skal f.eks åpne en link? Når jeg dobbeltklikker på dem åpnes det bare ett knøttlite vindu, jeg vil at de skal åpne seg som MAKSIMERTE? Tips?
Gjest Poirot Skrevet 29. juni 2003 #2 Skrevet 29. juni 2003 Trykke på ikonet i h hjørne som viser to vinduer oppå hvernadre.
Gjest Qlio Skrevet 29. juni 2003 #3 Skrevet 29. juni 2003 Don Pedro: Jeg tror kanskje jeg formulerte meg litt feil.....jeg vet hvordan man får ett minimert vindu maksimert, jeg lurte på hvordan jeg kunne få vinduene til å åpne seg som maksimerte med en gang (så jeg slipper og maksimere dem selv). Det er sikkert en eller annen innstilling jeg har klart og f*** opp, som vanlig.... *argh*
Felicia Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 Tror dette skal hjelpe: Dersom du, når du åpner det lille vinduet holder musepekeren over hjørnet nede til høyre på vinduet slik at pekeren blir til en skrå pil med spisser i begge ender, kan du "dra" vinduet til den størrelsen du vil ha det og dersom jeg ikke tar for mye feil vi lde nye vinduene deretter åpne seg i den nye størrelsen. Det nytter ikke bare å "maksimere" vinduet ved å trykke på ikonet oppe i hjørnet.
verene Skrevet 7. juli 2003 #5 Skrevet 7. juli 2003 Høyreklikk på Explorer-ikonet (om du bruker IE da) - det du trykker på for å åpne nettleseren altså, og velg "Properties". Så velger du "Maximized" under "Run", og trykker "Apply" og "OK". Da skal nye vinduer være maksimerte når de åpnes Klem,
VesleBråka Skrevet 8. juli 2003 #7 Skrevet 8. juli 2003 Det kan jo være at de som har progget siden også har spesifisert hvor stort vinduet skal være fra lenken de har lagt. Da spørs det hva som overkjører hvem! (Jeg fant ikke det trikset til Verene.. Hadde ikke noe Run under der jeg.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå