Bomull Skrevet 4. februar 2009 #81 Skrevet 4. februar 2009 At Kiwi ikke tenkte på at folk kom til å benytte tilbudet er jo latterlig. Alle må regne med folk benytter seg av gode salgskampanjer.
Gjest L_C Skrevet 4. februar 2009 #82 Skrevet 4. februar 2009 Jeg benytter meg av tilbudet når jeg tar helgehandelen min på kiwi og samtidig kjøper biffer til lørdagsmiddagen. Å utnytte tilbudet er når man stikker innom kiwi i 5 min og røsker med seg 15 biffer uten å kjøpe noe annet
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #83 Skrevet 4. februar 2009 Jeg benytter meg av tilbudet når jeg tar helgehandelen min på kiwi og samtidig kjøper biffer til lørdagsmiddagen. Å utnytte tilbudet er når man stikker innom kiwi i 5 min og røsker med seg 15 biffer uten å kjøpe noe annet Som kunde handler jeg det jeg trenger der jeg får det billigst. Jeg driver da ikke veldedighet overfor butikkene. Det ville jo vært direkte dumt av meg å ta hele helgehandelen på Kiwi dersom jeg hadde et billigere alternativ.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #84 Skrevet 4. februar 2009 Er det kun i butikken på fredager og lørdager man kan finne ut hva helgens tilbud er? Det sto ikke i reklameavisen jeg fikk fra Kiwi i dag og finner heller ikke noe informasjon på hjemmesidene deres. Må teste ut dette tilbudet jeg også.
Ephemera Skrevet 5. februar 2009 #85 Skrevet 5. februar 2009 Noen som vet hva slags kjøtt som er på tilbud imorgen da?
Malama Skrevet 5. februar 2009 #86 Skrevet 5. februar 2009 Det opplyses det ikke om før fredag, ifølge go'helg-siden deres. (men noen kiwi-ansatte vet det sikkert)
Rosenrød Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #87 Skrevet 5. februar 2009 Hmmm, tidligere har vi jo visst om det på forhånd? Jeg tar uansett turen innom før jobb i morgen!
Malama Skrevet 5. februar 2009 #88 Skrevet 5. februar 2009 Jeg trodde også at vi visste det på forhånd før ja, men finner ikke annet enn "kommer fredag" på nettsiden deres. Jaja, jeg har kiwi en 5-10 minuttes trilletur hjemmefra (som nok tar minst 20 miutter med mindre de måker fortauene til i morgen...) og en annen en god halvtime herfra skal jo uansett handle i morgen, pleier å legge trilleturene om en av disse, så er det noe spennende, så plukker jeg det med meg.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #89 Skrevet 5. februar 2009 Hva er egentlig vitsen med det nyhetsbrevet om man ikke får det før fredag? Det første jeg gjør om morgenen er ikke akkurat å sjekke mail.
En som vet Skrevet 5. februar 2009 #90 Skrevet 5. februar 2009 hmm hørtes jo dårlig ut! Kanskje den har havnet i junk mailen din?? Men jeg må si jeg ble skuffet i dag.. var innom kiwi.. men så ikke noe til noe helgetilbud?? Er det ikke merket på noe vis??? Var lang kø i kassa så jeg gadd ikke stå i kø for å spørre om det.. fant ikke noen i butikken å spørre akkurat da.. På den kiwien jeg går på i Kristiansand rekker jeg aldri å få med meg helgetilbudet. Virker som om man er nødt til å møte opp fredag morgen for å få tak i noe, da jeg kom fredag ettermiddag var alt borte.
Aud Long Skrevet 5. februar 2009 #91 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har vært og sjekka helgetilbudet til Kiwi, og der står det at tilbudet i morgen er ytrefilet av storfe. (Jeg bor riktignok i Midt-Norge da). Se link her: http://www.kiwi.no/gohelg/ God helg:)
venus_ Skrevet 6. februar 2009 #92 Skrevet 6. februar 2009 Det er det samme i hele landet. På min kiwi var kjøla fremdeles full. Tok med meg fire biffer jeg. Sist var ytrefileten utrolig god!
Gjest L_C Skrevet 6. februar 2009 #93 Skrevet 6. februar 2009 De hadde igjen ytrefilet da jeg var innom klokken 10:30!! Grafsa til meg 4 stk jeg
ninuska_ Skrevet 6. februar 2009 #94 Skrevet 6. februar 2009 Jeg kjøpte fire kyllingfileter forrige gang, og i dag skal jeg kjøpe fire ytrefilet av storfe. Dere/Du som klager over at folk hamstrer; det er bare bitterhet fordi du ikke får benyttet deg av tilbudet. Hadde det vært du som hamstret, hadde du ikke sagt et eneste ord. Du får være litt tidligere ute, så får du nok kjøpt dine to pakker.
Gjest L_C Skrevet 6. februar 2009 #95 Skrevet 6. februar 2009 Heisann!!! Jeg kjøpte jo 4 stk i dag Hadde jeg vært en skikkelig hamster selv hadde jeg nok syntes det var helt greit at andre hamstrer også. Slik er det jo med alle typer folk
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #96 Skrevet 6. februar 2009 Heisann!!! Jeg kjøpte jo 4 stk i dag Hadde jeg vært en skikkelig hamster selv hadde jeg nok syntes det var helt greit at andre hamstrer også. Slik er det jo med alle typer folk Greit nok at du ikke er økonomisk nok til å benytte deg av et godt tilbud. Helt ok. Men ikke klag på andre som velger å spare penger når de kan.
Gjest fisk Skrevet 6. februar 2009 #97 Skrevet 6. februar 2009 Jeg var innom kl 14 og da hadde de ca 10-20 pakker igjen. Kjøpte to stk. Trodde det skulle være svinefilet denne gangen jeg, siden det var biff forrige gang :klø:
Malama Skrevet 6. februar 2009 #98 Skrevet 6. februar 2009 Litt over to i dag var den kjøleboksen med go'helg bifer nesten full på min butikk. Jeg kjøpte fire, fordi jeg ikke er helt sikker på om mannen blir mett av bare en. blir han det har vi to middager, blir han ikke, har vi en ekstra til noe annet en gang, jeg lar ham velge når vi lager maten. Men jeg tenkte på det da jeg sto der, jeg ser ikke helt poenget med å hamstre jeg. Jeg er ganske økonomisk av meg, men altså, av den grunn spiser jeg ikke biff hver dag. Og de har jo slike tilbud hver helg, nesten hver gang enten biffkjøtt av et slag eller svinekjøtt, så i stedet for å handle inn til de neste 5 helgene i dag, så handler jeg heller nytt hver fredag. Men, jeg anser det likevel som greit at noen kjøper mange, ettersom det ikke står noe maks pr pers. Men for meg var det ikke vits i å hamstre masse. Og med det store lageret der var, er jeg ganske sikker på at de som kommer ette jobb også får... så det bor vel ikke så mange hamstrere her da...
Helen Skrevet 6. februar 2009 #99 Skrevet 6. februar 2009 Her må man være tidlig ute hvis man skal få tak i dette. Tror det har skjedd en gang at det har vært igjen noe etter kl 13 og da var det kyllingfile. I dag var jeg innom butikken like etter kl 7, sønnen min skulle ha med grillmat på skolen og det hadde jeg glemt å kjøpe i går. Da sikret jeg meg 10 pakker med biff, vi er en såpass mange så derfor må jeg passe på når det er noe på tilbud.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #100 Skrevet 6. februar 2009 Litt over to i dag var den kjøleboksen med go'helg bifer nesten full på min butikk. Jeg kjøpte fire, fordi jeg ikke er helt sikker på om mannen blir mett av bare en. blir han det har vi to middager, blir han ikke, har vi en ekstra til noe annet en gang, jeg lar ham velge når vi lager maten. Men jeg tenkte på det da jeg sto der, jeg ser ikke helt poenget med å hamstre jeg. Jeg er ganske økonomisk av meg, men altså, av den grunn spiser jeg ikke biff hver dag. Og de har jo slike tilbud hver helg, nesten hver gang enten biffkjøtt av et slag eller svinekjøtt, så i stedet for å handle inn til de neste 5 helgene i dag, så handler jeg heller nytt hver fredag. Men, jeg anser det likevel som greit at noen kjøper mange, ettersom det ikke står noe maks pr pers. Men for meg var det ikke vits i å hamstre masse. Og med det store lageret der var, er jeg ganske sikker på at de som kommer ette jobb også får... så det bor vel ikke så mange hamstrere her da... De ukene de har kyllingfilet så er det ikke noe godt tilbud, så da handler jeg ikke. Det er dessuten ingen garanti for at de har dette tilbudet "til evig tid", så hamstring kan spare oss for mye penger. I tillegg hender det vi reiser bort direkte etter jobb på fredager så da rekker vi ikke å handle. Jeg har gode grunner til å hamstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå