Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm hørtes jo dårlig ut! Kanskje den har havnet i junk mailen din??

Men jeg må si jeg ble skuffet i dag.. var innom kiwi.. men så ikke noe til noe helgetilbud?? Er det ikke merket på noe vis???

Var lang kø i kassa så jeg gadd ikke stå i kø for å spørre om det.. fant ikke noen i butikken å spørre akkurat da..

Nei den har ikke lagt seg der. De andre ukene har den kommet på lørdag.

Biffene ligger i grønn emballasje, står Go'helg på. På "min" kiwi, ligger de i en egen kjøledisk, ikke sammen med det andre kjøttet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå står det på Kiwi-sidene at "NB! I noen butikker i Hedmark er ukens Go'helg produkt entrecote." ;)

Skrevet

Hos meg var de i en egen fryserdisk med en stor lapp på, og de smakte godt for min del.

Skrevet

De to gangene de har hatt ytrefilet/biff på kiwi her i byen har de vært utsolgt fredag før klokken 15:00.

Mektig irriterende... Jeg kjørte til og med ut av byen til en kiwibutikk ca 15 min unna, og også der var de utsolgt

Skrevet

Jeg kjører innom på vei til jobb, altså i halv åtte-tiden, det er genialt.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hvor mange av dere gjør resten av helgehandlingen på kiwi når dere stikker innom for fredagstilbudet? Jeg tror nok at de spekulerer en del i det, at man tar gjerne hele helgehandelen hos dem, når man likevel skal innom for å handle litt der...

Jeg har enda ikke kjøpt disse tilbudene, da jeg ikke har vært tidlig ute, og tenker vel helst at her i området er de utsolgt ganske raskt... Vil tro du må være der rimelig tidlig om man skal få tak i... Men det er jo flotte tilbud. Og for førstemann blir det jo eksta billig, da man kan handle så mange man vil.

Skrevet

Jeg tar ikke resten av helgehandelen der, kjøper som regel bare ukens tilbud, pluss kanskje en ting eller to i tillegg.

Skrevet

Vi handler alltid på kiwi så det gjør ingen forskjell.

Men er disse ukestilbudene egentlig billige? Hva blir kilosprisen på dette, og hva er kilosprisen på tilsvarende i større pakker?

Skrevet (endret)

Ja det er billig! Kyllingen er halv pris i forhold til Prior, men om du til vanlig handler First Price så er ikke det billig. Og jeg kjøpte en like stor bit ytrefilet på Meny og betalte 50 kr for den, og den var ikke halvparten så god engang.

Endret av venus_
Skrevet

Ja, men Prior er veldig dyrt da, First Price er billig, og vet vi om det er det ene eller det andre i den pakken med helgetilbud?

Skrevet

Kiwi burde kanskje hatt en grense for hvor mange pakninger man kan kjøpe, da ville jo flere fått mulighet til å benytte seg av tilbudet. Det er enkelte som ser sitt snitt til å hamstre som gale under sånne omstendigheter, personlig synes jeg det er veldig egoistisk. Jeg skjønner jo at Kiwi ikke har ubegrenset tilgang til billig kjøtt.

Skrevet
Ja, men Prior er veldig dyrt da, First Price er billig, og vet vi om det er det ene eller det andre i den pakken med helgetilbud?

Synes ikke det er så stor forskjell på kvaliteten på de to jeg egentlig.

Skrevet
Sikker på at det ikke var du som gjorde noe feil da? Kjøtt blir seigt hvis man steker det for mye. Og det kan være lurt å banke kjøttet først og så la det mørne i marinade før man steker det.

Nå jobber jeg med mat hver dag. Jeg vet forskjell på filet, og hva som eks er tatt fra skinka. En filet skal man kunne steke og få mør, uten at man skal gå løs på kjøttet med banking,marinade.

Du kan få god smak, men ikke kall det filet. Det skal ikke tygges og tygges.

Skrevet
Kiwi burde kanskje hatt en grense for hvor mange pakninger man kan kjøpe, da ville jo flere fått mulighet til å benytte seg av tilbudet. Det er enkelte som ser sitt snitt til å hamstre som gale under sånne omstendigheter, personlig synes jeg det er veldig egoistisk. Jeg skjønner jo at Kiwi ikke har ubegrenset tilgang til billig kjøtt.

Jeg er en av dem som stort sett alltid tar hensyn til alle andre før meg selv. Men når det gjelder gode tilbud på butikker så hamstrer jeg hvis jeg kan. Vi har trange økonomiske tider i familien, og jeg synes det er litt dårlig gjort om noen skal kalle oss egoistiske for å ville ta vare på familien så godt vi kan. Greit nok at Kiwi kunne hatt en grense for hvor mye hver enkelt kan kjøpe, men vær så snill å ikke kalle oss egoistiske.

Skrevet

Takket være denne tråden på KG så fikk jeg tak i to mørbradbiffer idag. :)

Og det var flere igjen. Hadde jeg hatt stor familie så hadde jeg nok kjøpt flere.

Skrevet
De to gangene de har hatt ytrefilet/biff på kiwi her i byen har de vært utsolgt fredag før klokken 15:00.

Mektig irriterende... Jeg kjørte til og med ut av byen til en kiwibutikk ca 15 min unna, og også der var de utsolgt

Samme her....

Var innom 3 butikker mellom kl 14 og 15, men alle var utsolgt!

Slike tilbud er ikke for folk i jobb :kjefte:

(samme gjelder når januarsalget begynner kl 07.... da er alt borte når flesteparten er ferdige på jobb.....)

Men sto lapp i butikkene, max 15 stk pr kunde - synes det var litt vel i mye pr kunde jeg da....

Skrevet
Samme her....

Var innom 3 butikker mellom kl 14 og 15, men alle var utsolgt!

Slike tilbud er ikke for folk i jobb :kjefte:

(samme gjelder når januarsalget begynner kl 07.... da er alt borte når flesteparten er ferdige på jobb.....)

Men sto lapp i butikkene, max 15 stk pr kunde - synes det var litt vel i mye pr kunde jeg da....

Siden Kiwi åpner kl 07, så er det faktisk bare å kjøre innom før jobb.

Skrevet
Siden Kiwi åpner kl 07, så er det faktisk bare å kjøre innom før jobb.

Og la det ligge i bilen hele dagen? Tåler det det da? har ikke turt det jeg :sjenert:

Skrevet
Og la det ligge i bilen hele dagen? Tåler det det da? har ikke turt det jeg :sjenert:

Er det minusgrader er det da ikke noe problem, og dessuten har man vel et kjøleskap på arbeid man kan låne noen timer?

Mange problemer ute og går gitt... :sjenert:

Skrevet

Jeg kjøpte 12 stykker fordi jeg skulle ha middagsgjester på lørdag. Er det virkelig så forferdelig egoistisk av meg? Burde jeg heller kjøpt biff til full pris på Meny, av hensyn til alle andre? Jeg bare spør, for jeg fikk faktisk en del stygge blikk fra andre i kassekøen på Kiwi på fredag der jeg stod med min fulle handlekurv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...