Gjest Lufthue.... Skrevet 28. juni 2003 #1 Skrevet 28. juni 2003 Spørsmål til dere..... Føler noen av dere at det kan være dønn kjedelig i et forhold...og hva gjør man for å få "sving" på partneren sin? Hvis problemet er at partneren er utrolig sliten av alt for mye jobb er det ikke så lett..... Særlig ikke når det var vært slik i et helt år... Masserer verkende skuldre...kjøper bøker for å få han til å koble av... Hjelper til med jobbting.... Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.....
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2003 #2 Skrevet 28. juni 2003 Jada, kjenner meg litt igjen her.. Heldigvis så er vi ganske like, og liker å slappe mye av hjemme. Men jeg kan godt bli rastløs av og til, og da er det ikke lett å få han i gang! Noen forslag: Gå en tur, lag en romantisk middag sammen, gå på besøk til venner, på pub, finn på en ny interesse sammen ( jeg har fått dilla på fisking av alle ting..), spill dataspill, vask skapene på kjøkkenet, kjøp massasjeolje..(kan være en smart investering..),lei en video, reis bort på weekendtur ( alt etter budsjett kan det være feks en romantisk storby, Praha anbefales, eller telttur på fjellet. Mulighetene er mange, ingen begrensninger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå