Gå til innhold

Salt mus

Fremhevede innlegg

Skrevet

ler som jeg griner her jeg sitter... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg og, Pialill! HOHO!

syns ganske synd på fyren her jeg sitter, håper for hans del at hun bare smakte salt og at det ikke var en av andre alternativene folk ga han her.... hehe

Gjest Chrizzy
Skrevet
Hun er kanskje en av disse aldri-vann-eller-såpe-opp-i-musa-mi-fundamentalistene. Da virker hun ganske nydusja alle andre steder, men smaker gjerne gamle synder og piss. Sørg for bra lys neste gang, og kikk etter om der er hvite "kukost-klumper" der.

Alkohol, forkjølelse og sigaretter kan også bedøve smaksløkene og luktesansen slik at noen dråper ferskt piss etter en sloppy tørking, ikke gjør mer utav seg enn å salte godsakene.

Det der høres skikkelig ekkelt ut. Jeg tror, helt ærlig talt at du er helt ute på jordet. Om en dame vasker seg godt nedentil i varmt vann, samtidig som hun vasker seg med shampo og såpe andre steder, så ville hun aldri i livet ha de restene som du beskriver.

Skrevet
Det der høres skikkelig ekkelt ut. Jeg tror, helt ærlig talt at du er helt ute på jordet. Om en dame vasker seg godt nedentil i varmt vann, samtidig som hun vasker seg med shampo og såpe andre steder, så ville hun aldri i livet ha de restene som du beskriver.

Hva om hun IKKE vasker seg godt nedentil med varmt vann, da? Åpner du for muligheten for å kunne finne fast føde da? :sjokk:

Skrevet

Tidenes ekleste tråd, og ja, jeg ler så jeg griner...

Alle, menn og kvinner får et hvitt belegg under forhuden. Kvinner kan også få et hvitt belegg på innsiden av leppene. Dette har litt med hvor man er i syklus og gjøre, altså utflod... (som er det ekleste ordet jeg vet)

Uansett, når kvinner vasker seg, bør de skille leppene, dra tilbake forhuden og skylle godt, hvis ikke kan det ligge igjen rester av dette hvite belegget, og eller mer ekle ting som Kamikazish nevner så illutstrerende...

Personlig har jeg aldri opplevd salt eller fiskesmak på fitte, jeg syns det smaker friske nøtter, og er det ikke helt nydusjet kan det smake litt svette. Ikke ekkel gammel svette, men sånn frisk hud, liksom

Skrevet

Utflod? Synes det låter som en duggfrisk krystallklar elv, full av glinsende vårgytende ørret og glade lakser, mellom mosekledte steiner og... Ja, skjønner...

Så det er ikke noe i veien med teorien. Det er praksisen som skurrer litt der. Ja, hva var det vi snakket om? :ler:

Skrevet

Utflod er ekkelt, på samme måte som skamplepper er det. Snakker om ordene. Dumme ordene.

Men altså, vaske musa godt jenter, og ha jevnlige orgasmer, så blir de så pene og velsmakende, atte! :fnise:

Skrevet

Jaja, det blir kanskje annerledes når man sitter midt oppi det :fnise:

Ellers skulle jeg gitt deg min uforbeholdne støtte til ditt siste innlegg. Men, etter alt peset jeg pådro meg i forrige musvasketråd, gjør jeg nok lurt i å dra ut USB-kontakta til tastaturet, stikke hodet ned i gryta og trøstespise helt andre ting... :)

Skrevet
:skratte: Sjelden har en så ekkel tråd fått meg til å flire så mye!
Skrevet

Tror ikke jeg var uenig med du der, Kamka!

Ellers så er det vel sånn at slikker man nok både her og der, så blir det vel rent?

*EEEEEEEEEEEEKKELAAAAAAAAAAAAAAAAANGST*

Skrevet
[...] Ellers så er det vel sånn at slikker man nok både her og der, så blir det vel rent? [...]

Det stemmer. Men førsteinntrykket kan få en knekk. :fnise:

Skrevet

Jeg syns virkelig ikke dette er noe å knise av!

Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg! Vaske seg!

Skrevet
Nei ikke gammel sæd, men safter som har stivnet og blitt til små klumper.

Dvs. hun har ikke vasket musa skikkelig, men det hadde jo vert hærlig ironi om hun netteop hadde knullet en annen kar og du sugde ut hans sperm :fnise:

Hehe :fnise::ler:

• 3 uker senere...
Skrevet
Alle damer samker reker.

Har vel hørt den vitsen om den blinde mannen som gikk forbi en fiskebutikk i Bergen og så :"hei jenter!"

Skrevet (endret)

"kukost" er ikke gammel sæd nei som mange tror :)

Det er faktisk et slags talg og har en viktig funksjon, nemlig å holde glans mykt.

http: //en.wikipedia.org/wiki/Smegma (beware, strong images!!!)

Endret av Helen
Skrevet

Æsj. Denne tråden var ekkel :fnise:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Naaaasty! ah, også måtte jeg jo selvfølgelig gå inn på den linken.. lærer jo aldri :(

Gjest Kukost
Skrevet

Jeg har dessverret truffet flere av typen jenter som "har-hørt-av-helsesøster" at musen ikke skal vaskes med vann og såpe. Urk. Nesten så jeg burde spare opp litt kukost til neste møte.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Tror ingen har lært at de ikke skal vaske med vann en gang.. den var i overkant drøy :eeeh: men jah.. jeg skjønner hva du mener :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...