Gå til innhold

Salt mus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle!

For en stund siden lå jeg med ei jente....slikka henne først og det smakte salt...ikke surt men salt...og hun dusja rett før vi gjorde det. noen som kan si meg hva det kunne vært som gjorde at det smakte salt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg aldri slikka noen før, men alle smaker forskjellig, så det er vel kanskje der det ligger :)

Skrevet
hehe, første dama du har slikka eller? :fnise:

Nei, nei. Ikke akkurat :P har hatt min del av jenter....men ingen har smakt så sterkt salt før liksom...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Spørs vel litt hva hun har spist på forhånd. Enkelte matvarer kan sette smak på kroppssafter.

Ellers smaker vi ganske forskjellig alle sammen...

Skrevet

Cystisk fibrose.. De skiller ut mye salter, og trenger derfor ekstra tilførsel av dette for å opprettholde normalt nivå i kroppen

Skrevet
Hei alle!

For en stund siden lå jeg med ei jente....slikka henne først og det smakte salt...ikke surt men salt...og hun dusja rett før vi gjorde det. noen som kan si meg hva det kunne vært som gjorde at det smakte salt?

Hun er kanskje en av disse aldri-vann-eller-såpe-opp-i-musa-mi-fundamentalistene. Da virker hun ganske nydusja alle andre steder, men smaker gjerne gamle synder og piss. Sørg for bra lys neste gang, og kikk etter om der er hvite "kukost-klumper" der.

Alkohol, forkjølelse og sigaretter kan også bedøve smaksløkene og luktesansen slik at noen dråper ferskt piss etter en sloppy tørking, ikke gjør mer utav seg enn å salte godsakene.

Skrevet
Hun er kanskje en av disse aldri-vann-eller-såpe-opp-i-musa-mi-fundamentalistene. Da virker hun ganske nydusja alle andre steder, men smaker gjerne gamle synder og piss. Sørg for bra lys neste gang, og kikk etter om der er hvite "kukost-klumper" der.

Alkohol, forkjølelse og sigaretter kan også bedøve smaksløkene og luktesansen slik at noen dråper ferskt piss etter en sloppy tørking, ikke gjør mer utav seg enn å salte godsakene.

:fnise:

Skrevet

fuck detta er ekkelt, men jeg brukte fingra mine til å "dele" musa liksom...for å komme bedre til på klitten...og der var det no hvitt....FAEN! kødderu? det var ikke det jeg tror det er?!?!?!?!

Skrevet
fuck detta er ekkelt, men jeg brukte fingra mine til å "dele" musa liksom...for å komme bedre til på klitten...og der var det no hvitt....FAEN! kødderu? det var ikke det jeg tror det er?!?!?!?!

Ja. Kvinner har også kukost. :)

Skrevet
:skratte: Jeg ler så jeg griner. Kondolerer...
Skrevet

altså, nå vil jeg ha klarhet i detta.....kukost er altså....gammal sæd?!

Gjest Gjest_kim_*
Skrevet

Nei ikke gammel sæd, men safter som har stivnet og blitt til små klumper.

Dvs. hun har ikke vasket musa skikkelig, men det hadde jo vert hærlig ironi om hun netteop hadde knullet en annen kar og du sugde ut hans sperm :fnise:

Skrevet
Nei ikke gammel sæd, men safter som har stivnet og blitt til små klumper.

Dvs. hun har ikke vasket musa skikkelig, men det hadde jo vert hærlig ironi om hun netteop hadde knullet en annen kar og du sugde ut hans sperm :fnise:

åh, stikk å ta en sau a!

Skrevet

Husk at sauer har sex de og:)

Og hun hadde kanskje også hatt kuken til han andre oppi rompa si, så dette kan ha vært hærlige blandinger av kukost, sperm, rompesafter og ikke vasket mus. Håper du fikk sliket henne helt ren :ler:

Skrevet (endret)

Neida, osten sto i anførselstegn. :jepp:

Sant å si, hvis det renner tjuktflytende hvit substans ut, eller finns hvite størknede klumper der, kan dette være vanskelig å "artsbestemme".

Enkleste metoden for å finne ut hva det er, er å smake. Hvis det som flyter er seigt er det rester etter din forgjenger. Er det mer lettflytende fløyelsaktig og smaker kvinnfolk, er det bare å lepje i vei, med god samvittighet.

Klumper krever mer visuell analyse. Dra over en finger og samle opp noen, skvis det mellom to fingre, og opp mot lyset kan du nå se om det er rester etter dopapir, døde hudceller og slimhinnerester, eller halvstørknet kosesaft. I siste tilfelle er det bare å lepje i vei, men det kan være lurt å holde seg for nesa de første ti-tolv sleikene. Rester etter tidligere herrebekjentskaper tror jeg ikke danner klumper, det bare krydrer og smaksetter de allerede eksisterende klumpene. Kanskje trådens kvinnelige deltakere har erfaringer, og kan gi et innspill på dette?

Edit: Slimhinner staves uten 'u'

Endret av Kamikatze
Skrevet

Nå ble jeg litt kvalm :skratte:

Skrevet
Hei alle!

Alle damer samker reker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...