Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det å annbefale for meg på 27 år.Tør kombination hud.

Skrevet
Er det å annbefale for meg på 27 år.Tør kombination hud.

hei på deg!:)

absolutt til å anbefale! Mange som er godt fornøyd med Clinique

når jeg får tørr hud på vinteren er Superdefense fra clinique min redning!

renser smuss, makeup og alt dritt fra huden min om kvelden.

Mine favoritter er:

Liquid facial soap extra mild ,

Clinique cream comfort cleanser,

tonic nr 2 ( lilla flaske)

Superdefence kremen for tørr hud

Skrevet (endret)

Nei, ikke noe annet enn en av toneren de har, Mild Clarifying Lotion som har fått god kritikk (iforhold til mange av de andre produktene deres). Se her Den inneholder 0,5 % BHA og skal ikke vaskes av, men tørke på huden. den fjerner de siste kalkrestene fra skyllevannet og klargjør huden for fuktighetskrem.

Tror denne er et av veldig få produkt fra Clinique som kan kalles bra og kan fint brukes på sensitiv hud. (den gjør faktisk noe for huden pga. BHA som er en aktiv ingrediens)

Inneholder forøvrig verken alkohol eller parfyme.

Lykke til!

Endret av desert_rose
Skrevet

Enig med desert rose i at produktene fra Clinique ikke funker noe særlig på tørr og sensitiv hud, de er for sterke og irriterer huden. Det er hvertfall min erfaring.

Skrevet

Den tonern som Desert rose annbefaler er kjempegod. Jeg har tørr hud, atopisk eksem, og noen få kvise innimellom, å jeg er fornøyd med Clinique så jeg har brukt det mange ganger. Bruker for tiden Clarins hudpleie, å det kjøper jeg aldrig mer igjen, det var for parfymert, eller det er vel egentlig noen naturlige ingredienser som lukter meget sterkt.

Men for all del det beste er jo Matis og slike ting fra hudpleier.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar ein Clinique-dagkrem som heiter Comfort-on-call, og den er kjempegod til min tørr-sensitive hud. Brukar ikkje andre produkter frå dei.

Skrevet

De merkene jeg elsker er clinique og elisabeth arden!

Skrevet

Ja og nei. Ansiktsvaskene deres er veldig gode, ansiktsvannene er helt forferdelige. Av ansiktskremene deres har jeg bare prøvd Dramatically different moisturizer. Den var ganske basic, funket helt greit, men var ikke noe spesiell.

Skrevet

Huden min ble herpa av clinique.. Jeg har sensitiv kombinasjonshud,

Anbefaler at du drar til en hudpleier og kjøper produktene dine der, Matis er et kjempebra merke! Det koster ikke såå mye mer enn clinique heller. Clinique vil ikke gjøre huden din bedre i det hele tatt. alle som har litt peiling vet det!

Skrevet

Clinique er ikke så verst. Uten parfyme og mild. Liker rensen og den milde toneren uten alkohol. Den gule kremen skjønner jeg ikke helt vitsen med, virker ikke som om den gjør så mye, men Superdefence-kremen er god:)

Skrevet

Clinique er langt ifra mild! Det hjelper ikke at den er uten parfyme når den innholder andre sterke stoffer som ikke er bra for noens hud(spesielt ikke sensitive)

Skrevet

Jeg liker dramatically different moisturizing gel til ansiktet, øyekremen all aboyt eyes og city block sheer 25 spf.

Skrevet

Clinique er jo ikke for übersensitiv hud, men det er langt fra det sterkeste. Huden min har problemer med parfyme og sterke syrer, og denne gjør ikke min hud rød.. men finnes jo mildere alternativer fra apotek og helsekost, men til å være fra sminkebutikk, er den ikke ikke blant de verste:)

Gjest elskerClinique
Skrevet

What? Er ikke Clinique bra? Jeg har fått betydelig bedre hud etter at jeg begynte med Clinique! Bruker alt fra Clinique. Elsker det. Hva er det dere mener er galt?

Hvordan er Matis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...