Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #21 Skrevet 29. juni 2003 Siden flere av brukerne mente at det ikke stemte det du skrev, så må de jo få lov til å si dette. Men ja, om blodet mitt hadde vært svart og vist tydelig tegn på å komme innenfra, så hadde du kanskje hatt rett i at det kan være et symptom på kreft. Hadde du lest hele innlegget, hadde du sett at mitt blod antagligvis kommer fra en rift, og ikke fra selve tarmen , men nok om det. Ingen her er leger, så jeg setter pris på alle innspill på hva dette kan være. Uansett skal jeg kontakte lege.
Jewel Skrevet 30. juni 2003 #22 Skrevet 30. juni 2003 Jeg ville ringt lege med en gang!!!!! Samboeren min sliter med samme problem og jeg fikk han rett inn på legevakta!! Han venter nå på time hos sykehuset for nærmere undersøkelse... Ikke for å skremme,men det er alvorlig hvis det kommer fra magen, men det jo også være innvendige hemoroider.... Det er ikke farlig,men det er greit å bli kvitt det da! :D
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #24 Skrevet 30. juni 2003 Ja jeg går ut ifra at legen sender meg videre til undersøkelse på sykehuset eller lignende for å sjekke det ordentlig ut. Vet ikke om han selv gjør noen undersøkelser selv jeg. Kan ikke si det frister å la han undersøke meg der, men må man så må man. :oops: Det bør jo uansett undersøkes i tilfelle det er noe alvorlig. Håper det ikke er noe alvorlig galt med samboeren din, Jewel, men at de finner ut av det. Har prøvd å finne litt ut av om det kan være hemoroider, men de symptomene som blir nevnt har jeg ikke. Men hvem vet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå