Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Jeg mener å ha hørt i ca 2 år, men når jeg ser søstera mi og typen så tviler jeg altså. For etter 4 år som kjærester er de like kosete og kjærlige mot hverandre enda som de var i begynnelsen. Blir nesten litt misunnelig her altså.
Gjest jente i forhold Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg mener å ha hørt i ca 2 år, men når jeg ser søstera mi og typen så tviler jeg altså. For etter 4 år som kjærester er de like kosete og kjærlige mot hverandre enda som de var i begynnelsen. Blir nesten litt misunnelig her altså. Har hørt 18 mnd. Men noen er heldigere enn andre.
Nelly Pelly Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Jeg tror det avhenger av flere faktorer: * Hvor forelsket man er i begynnelsen * Hvor flink man er til å vedlikeholde forelskelsen * Hvor flink man er til å hente frem igjen følelsene fra begynnelsen
Strix Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Det avhenger nok av en del faktorer, som f.eks de Nelly Pelly nevner over. Og hva er det som klassifiserest som en forelskelse. Jeg er fortsatt forelsket i min mann etter 4 år sammen. Det skal ingenting til før jeg får sommerfugler i magen når det er noe med han. Han vekker så sterke følelser i meg, og jeg elsker han mer enn noe. Men vi er fortsatt forelsket begge to faktisk og det er deilig
Gjest Jente38 Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Selve forelskelse (kjemiskeforbindelser i hjernen) varer i ca 2 år, følge forskere. Høres fornuftig ut, med tanke på hvor mange som forhold som avsluttes etter den perioden (i hvertfall i min vennekrets!!) Les denne detaljerte linken. Gir deg masse info om hvorfor!! Interessant lesning! http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=992306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå