Sympatia Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hei. Jeg og mannen min har lyst å ha en romantisk weekend, vi bor i østfold. Eneste jeg ønsker er et fancy hotellrom, god frokost,svømmebasseng og spa muligheter. Er det noen som har hatt en helg ett eller annet sted som dere vil anbefale?
Sympatia Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Strømstad Spa? Har du vært der? Hvordan var det der?
Gjest Løve66 Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Har du vært der? Hvordan var det der? Ja - har vært der. Synes det var fint der, men det som gjorde at jeg tipset om akkurat det fremfor andre spahoteller i området var fordi de har litt mer opplegg for "to", bl.a. en såkalt "kärlekspaket" (som jeg selv ikke har tatt!). Hotellet er også veldig all right, fine rom, behagelige omgivelser og dessuten kort vei inn til Strømstad hvis man har lyst til å gjøre noe annet enn bare å sløve på hotellet (selv om ikke akkurat Strømstad er verdens navle!!). Det var også passe avstand fra der dere bor. Et annet virkelig fint spahotell Kragerø Spa. Mange av leilighetene er fantastisk flotte og selve spaanlegget er også veldig fint. Ganske dyrt der, men absolutt et spahotell som kan anbefales for en helg. Fineste spahotellet jeg har vært på i hvert fall (nå skal det sies at vi hadde en utrolig flott leilighet der en av gangene også da, men hotellet er kjempefint uansett...) Ellers er det nyåpnede Son Spa som ser fint ut, men har ikke vært der selv. Ellers finnes det jo spahoteller mange steder nå - de aller fleste tror jeg er ganske bra. Spørs vel mest hvor langt man vil kjøre. Få flere tips til spahoteller her. Hvis du bestiller på et spahotell - si gjerne fra at du vil ha et "bra" rom. Mange sier ikke noe, men hvis du ber spesielt om noe ekstra gir de deg gjerne bedre utsikt, større rom/suite etc. hvis de likevel har det ledig. Det koster dem ikke noe ekstra, men de får en mer fornøyd kunde.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 http://www.holmsbuspa.no/tilbud.asp?pid=6&bid=16
Gjest Løve66 Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 (endret) http://www.holmsbuspa.no/tilbud.asp?pid=6&bid=16 Holmsbu er også et greit alternativ, men selv synes jeg de har litt å gå på for å nå helt opp. Bassengområdet deres er ganske beskjedent til å være et spahotell. Restuaranten og maten er ikke imponerende, men rommene/leilighetene er fine. Men for all del; man får en fin helg her og - og tilbudet var bra, men personlig synes jeg både Kragerø og Strømstad ligger et par hakk over Holmsbu. Endret 29. januar 2009 av Løve66
Sympatia Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2009 Det ble faktisk tur i vinterferien med color magic til Kiel...
perle 84 Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Det ble faktisk tur i vinterferien med color magic til Kiel... Hei Vil du anbefale en tur med color magic? Hva måtte dere betale for en slik tur?
Sympatia Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Vi betalte ca 3500 kr for oss to i en Color class suite fire stjerners med promenade utsikt, fri minibar og frokost inkl. Hvordan det var, og om jeg vil anbefale får jeg komme å svare på etter vi kommer hjem den 20 februar. Endret 12. februar 2009 av Sympatia
perle 84 Skrevet 12. februar 2009 #10 Skrevet 12. februar 2009 Vi betalte ca 3500 kr for oss to i en Color class suite fire stjerners med promenade utsikt, fri bar og frokost inkl. Hvordan det var, og om jeg vil anbefale får jeg komme å svare på etter vi kommer hjem den 20 februar. Hei Det var ikke ille pris. Hehe, har ikke vinterferie selv så jeg kom ikke på at den ikke hadde vært
Sympatia Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2009 Denne turen anbefales på det sterkeste, helt fantastisk...Kiel var litt kjedelig, men båten var kjempesuper... Romantisk tur.
Pjukset Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Er det romantisk å dra på "danskebåten"? :klø: Når har dere tenkt å reise, er det nå i nærmeste fremtid eller i sommer?
Gjest hopeful Skrevet 28. februar 2009 #13 Skrevet 28. februar 2009 (endret) Hmm.. Spørs jo når du skal reise, men Color fantasy/magic er absolutt å anbefale! som skrevet over, så er ikke byen det helt store, men båten derimot er fantastisk. Vi var i København i desember og det var sååå koselig! Jul i tivoli, shopping og spa! Fant et lite spa bare et par hundre meter fra jernbanestasjonen (hovedbanegården). Betalte 200 kr hver og da fikk vi tilgang til flere basseng og en rekke inkluderte behandlinger. Som aromabad, solarium, steambadstu, vanlig badstu, massasjestoler, osv. Så kunne man slappe av i en peisestue der de serverte gratis frukt, nøtter, te og vann. Vi trodde ikke at prisen kunne stemme for det er jo sinnsykt billig!!! Kunne selvfølgelig betale for andre behandlinger, men vi hadde nok med det som var inkludert;) var en kjemperomantisk ferie, og et deilig avbrekk fra julestria hjemme! Husker ikke helt hva spaet het, men tror det var vandkulturhuset... Lykke til! Planlegger snart ny romantisk weekend, så følger spent med på tråden. Endret 28. februar 2009 av hopeful
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå