mariab Skrevet 29. januar 2009 #1 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå skal jeg virkelig få gang på denne treninga. Har trent regelmessig en stund, men føler liksom ikke jeg får pusha meg så mye jeg kan på egenhånd (på treningssenter), så nå har jeg byttet fra Nautilus til SiB der jeg kan gå på timer osv. Er 1.60 og veier 55 kg, men har lyst ned et par kilo og få vekk magefettet! (og gjerne litt på rompe og lår og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 29. januar 2009 Denne uken har jeg: Mandag: Spinning Endurance 60 min Tirsdag: (Kose)svømming 30 min Onsdag: Spinning Intervall 60 min (egentlig 45, måtte gi meg tidlig på grunn av en skikkelig mageknip) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. januar 2009 #3 Del Skrevet 29. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 29. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 30. januar 2009 I dag har jeg vært på fjelltur, lett intensitet, ca 1 time veide meg i dag, og har gått ned 2 kg (siden sist) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 31. januar 2009 #6 Del Skrevet 31. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå