Gå til innhold

Brudekjolen er glemt av brudebutikken

krii

Anbefalte innlegg

Jeg har sittet her og lurt på når den brudekjolen min skulle bli ferdig, og ventet på brev i posten om at nå kunne den hentes. Men til slutt ringte jeg brudebutikken i forrige uke.

Hun som tok telefonen sa at det var merkelig at jeg ikke hadde fått kjolen ennå siden jeg bestilte den i slutten av april og siden jeg skulle kjøpe en av prøvekjolene i butikken. Så hun skulle sjekke det opp og ringe tilbake. Etter fem minutter ringte hun tilbake og lurte på hva slags kjole dette var. Jeg forklarte det og da måtte hun sjekke noen andre lagre. Etter et kvarter ringer hun tilbake igjen og da hadde hun funnet kjolen, men ingenting var blitt gjort med den og jeg måtte forklare hva som skulle gjøres med den for det visste ikke de visstnok. Det virket som de hadde null kontroll, og det irriterer meg grenseløst.

Jeg skulle få prisavslag på denne med kr. 1000 fordi den har vært en prøvekjole en liten stund (ikke lenge påstod de). Skulle ikke forundre meg at de ikke har fått med seg det heller når jeg skal hente den på onsdag. Da klikker jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Det hadde jeg også gjort... Og for all del bare klikk så mye du kan på dem du! Og gjerne med andre kunder i butikken! Da kan det hende de blir litt lettere å ha med å gjøre...

Jeg tror faktisk jeg ville hatt enda mer prisavslag jeg siden de klarer å sose sånn...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, nok et eksempel på at det lønner seg å være tidlig ute....

Håper indelig at alt ordner seg, sørg for at du får en kjole i perfekt stand!!

De skulle skamme seg....... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt å få kjolen fra en annen butikk om det er mulig. Jeg hadde boikotta hele sjappa. Man kan ikke drive en bryllupssalong useriøst!!! :sinna:

Håper alt ordner seg da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Huff da - hvor var dette?!? Jeg skal i allefall ikke dit................

Håper det ordner seg for deg.........

lillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var faktisk på Brudekjolen Oslo dette skjedde..

Servicen ellers har egentlig ikke vært noe særlig.

Første gangen jeg var der, så ble jeg nesten kjeftet på fordi jeg var litt sent ute med å se på kjoler. Greit nok, jeg var det men det er ikke noe god service og få slengt det i trynet.

Neste gang jeg var der, var de mye mer serviceinnstilte. Da var det ingenting og klage på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk på Brudekjolen Oslo dette skjedde..

Servicen ellers har egentlig ikke vært noe særlig.

Første gangen jeg var der, så ble jeg nesten kjeftet på fordi jeg var litt sent ute med å se på kjoler. Greit nok, jeg var det men det er ikke noe god service og få slengt det i trynet.

Neste gang jeg var der, var de mye mer serviceinnstilte. Da var det ingenting og klage på...

Det er ikke første gang jeg har hørt om dårlig service her...

Var innom der selv før jeg giftet meg og fikk ikke hjelp i det hele tatt, forloveren måtte hjelpe meg når jeg skulle prøve en kjole, og vi kom oss ganske fort ut derfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og service som er såååå viktig - er det ikke rart at ikke folk som driver i denne bransjen spesielt ikke fatter det! Jeg var veldig misfornøyd med servicen på Christiane - ikke det at de ikke hjalp til, men følte at de var fryktelig pengegriske - noen andre som har følt det sånn?!? Selvsagt bruker man penger på bryllup - det er den ENE gangen - men dog, man kan jo la være å la det skinne så veldig igjennom synes jeg. Håper det ordner seg for deg - lykke til i allefall.

lillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...