Gjest Gjest_Lina_* Skrevet 29. januar 2009 #1 Del Skrevet 29. januar 2009 Har akkurat oppdaget noe snodig med meg selv: Jeg har en tendens til å vurdere nesten alle menn jeg møter som partnere. Sist dette skjedde var jeg innlagt på sykehuset. Anestesilegen var kjempekjekk og SÅ hyggelig, og jeg fikk disse "tankene" mine. Så kom en annen lege, han hjalp meg når jeg hadde fryktelige smerter, og da kom disse tankene mine igjen.... Med en gang en fyr er hyggelig mot meg (noen ganger trenger han ikke være hyggelig engang), så løper fantasien min løpsk. Jeg googler navn for å sjekke om de er gift osv. Helt håpløs! Har tenkt mye på det etter sykehusoppholdet, for jeg ble liksom så overrumplet over at legene var så "snille" med meg, og funnet ut at kanskje dette har noe med min far å gjøre. Han er alkoholiker og har ALDRI stilt opp for meg. Bare skuffelser og lyging fra ende til annen. Er det noen hobbypsykologer der ute som vil hjelpe meg å analysere denne snodige oppførselen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #2 Del Skrevet 29. januar 2009 tror kanskje du bare så inderlig ønsker deg en god og snill mann å dele livet ditt med. hvis faren din ikke brydde seg noe om deg så er det ikke så rart at du vurderer alle som er litt greie som en partner heller, du er jo ikke vandt med at folk er slik:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #3 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvis du ikke er vant til snille menn så er det jo en naturlig reaksjon, ønsker vel en trygg og snill mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #4 Del Skrevet 29. januar 2009 Har akkurat oppdaget noe snodig med meg selv: Jeg har en tendens til å vurdere nesten alle menn jeg møter som partnere. Sist dette skjedde var jeg innlagt på sykehuset. Anestesilegen var kjempekjekk og SÅ hyggelig, og jeg fikk disse "tankene" mine. Så kom en annen lege, han hjalp meg når jeg hadde fryktelige smerter, og da kom disse tankene mine igjen.... Med en gang en fyr er hyggelig mot meg (noen ganger trenger han ikke være hyggelig engang), så løper fantasien min løpsk. Jeg googler navn for å sjekke om de er gift osv. Helt håpløs! Har tenkt mye på det etter sykehusoppholdet, for jeg ble liksom så overrumplet over at legene var så "snille" med meg, og funnet ut at kanskje dette har noe med min far å gjøre. Han er alkoholiker og har ALDRI stilt opp for meg. Bare skuffelser og lyging fra ende til annen. Er det noen hobbypsykologer der ute som vil hjelpe meg å analysere denne snodige oppførselen min? Slik er livet mitt også. Blir ukristisk forelsket, bare en mann viser meg interesse. Spennede å se hvilke råd som kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå