blåmeisa Skrevet 29. januar 2009 #1 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er svart halterneck til rett under kneet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante fiolett Skrevet 29. januar 2009 #2 Del Skrevet 29. januar 2009 Vet ikke hvordan kjolen ser ut, men generelt kan dette pynte "ned" kjoler: - støvletter, gjerne litt grovere, flate boots, f.eks med biker-preg - kort skinnjakke over - casual cardigan over - kult skjerf i halsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkarls1 Skrevet 29. januar 2009 #3 Del Skrevet 29. januar 2009 Tykke strømpebukser går også an istedet for tynnstrømpebukser Pierre Robert har mange fine og gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. januar 2009 #4 Del Skrevet 29. januar 2009 Strømpebukser med grov tekstur, en hverdagscardigan over, eller en pologenser under. Og ikke-pynta sko/støvletter. Enten chunky hæl, wedges eller flate støvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 29. januar 2009 #5 Del Skrevet 29. januar 2009 Strømpebukser med grov tekstur, en hverdagscardigan over, eller en pologenser under. Og ikke-pynta sko/støvletter. Enten chunky hæl, wedges eller flate støvletter. please ikke gå med pologenser under!! ellers er jeg enig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. januar 2009 #6 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Er ingen pologenser-fan selv, men det er moderne, og det er ingen tvil om at det dresser ned en finkjole... Og det var tross al det TS spurte etter. Selv ville jeg valgt en tynn LS-top istedet. Endret 29. januar 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #7 Del Skrevet 30. januar 2009 Er ingen pologenser-fan selv, men det er moderne, og det er ingen tvil om at det dresser ned en finkjole... Og det var tross al det TS spurte etter. Pologenser og ...halterneck? Aldri sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 30. januar 2009 Mange gode råd her. Det er i fint stoff kjolen er, så jeg tenker at litt grovere strømpebukse kan gå, men ikke veldig grov da det kræsjer. jeg skal ta mer store smykker og armbånd som er litt røffere. Så blir det støvletter som er fine men også passer til hverdags. Tar en cardigan over. Tror det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 30. januar 2009 #9 Del Skrevet 30. januar 2009 - Cardigan/jakke - Røffe sko/flate sko - Naturlig hår - Leggings - Stor, røff veske Hmmm... Det var nå alt jeg kom på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå