Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet hva dette kan bety?

Jeg drømte at jeg vasket håret, skrubbet inn sjampo...

Har lett litt rundt på nettet men finner bare drømmetydning som har med vasking av klær og penger å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Gjest drømmetyder
Skrevet

Dette kan selvsagt bety mange ting, det kommer litt ann på følelsene i drømmen og hvordan du selv har det og hva du har opplevd den siste tiden.

Å vaske håret kan ha med skjønnhet å gjøre, å være opptatt av sitt ytre, fremsaffe viktige kvinnelige egenskaper.

Men håret kan også tolkes som sjelens speil, indre skjønnhet, indre følelser eller indre kroppslige plager om du vil.

Når jeg leser, skrubbe inn sjampo, for jeg ingen følelse av skjønnhet, men kanskje manglende selvbilde eller noe du vil at kroppen skal kvitte seg med, enten følelser eller kanskje giftstoffer???

Tenk på hva som skjedde dagen i forveien og hva du tenkte på! Hva er det du egentlig forsøker å skrubbe bort?

Skrevet
Dette kan selvsagt bety mange ting, det kommer litt ann på følelsene i drømmen og hvordan du selv har det og hva du har opplevd den siste tiden.

Å vaske håret kan ha med skjønnhet å gjøre, å være opptatt av sitt ytre, fremsaffe viktige kvinnelige egenskaper.

Men håret kan også tolkes som sjelens speil, indre skjønnhet, indre følelser eller indre kroppslige plager om du vil.

Når jeg leser, skrubbe inn sjampo, for jeg ingen følelse av skjønnhet, men kanskje manglende selvbilde eller noe du vil at kroppen skal kvitte seg med, enten følelser eller kanskje giftstoffer???

Tenk på hva som skjedde dagen i forveien og hva du tenkte på! Hva er det du egentlig forsøker å skrubbe bort?

Det var ikke akkurat som jeg skrubbet, sjampoen skummet og jeg drev mer å masserte den inn, men håret var ikke skikkelig vått slik jeg husker drømmen...

Jeg kan legge til at jeg i den siste tiden har begynt å treffe en mann, om det kan ha noe med det å gjøre. Sliter også med vekt, det at jeg går ned i vekt veldig fort og må passe på at jeg ikke blir for tynn..

Takk for svar forresten :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...