Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Del Skrevet 29. januar 2009 er sleske? Er det damesjåvinisjme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 29. januar 2009 #2 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er ikke noe galt i å stelle seg litt, men jeg synes rett og slett ikke det er pent med solariumsbrune menn med sminke. På samme måte synes jeg ikke det er pent med oversminkete damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Infralove Skrevet 29. januar 2009 #3 Del Skrevet 29. januar 2009 Etter det eg har sett, så syns kvinner flest det er positivt at menn dusjer ein gang innimellom. I kor stor grad menn pynter og steller seg, er for meg revnande likegyldig. Det gjelder for kvinner og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. januar 2009 #4 Del Skrevet 29. januar 2009 alle kvinnene på kvinneguiden synes ikke det er sleskete og ekkelt med menn som liker å stelle seg litt, eller som bryr seg om hvordan de ser ut og gjør litt ekstra flid med seg selv. Selv liker jeg at mannen har en bevist holdning til hvordan han ser ut, synes det er ett pluss. Det finnes selvsagt stiler jeg ikke synes er veldig flatterende, og stiler jeg ikke ville falle for, men der har jeg samme greie ovenfor kvinner, så det har ikke noe med mannssjåvinisme å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariehønen Skrevet 29. januar 2009 #5 Del Skrevet 29. januar 2009 Mannen skal dusje daglig og gjerne barbere seg i ansiktet hver dag eller annenhver dag, klippe negler så de ikke blir lange, og bruke deodorant. Parfyme, hårfjerning, solarium og sminke takler jeg ikke hos menn. Synes de blir mindre "menn" av det... Også skal de ikke bruke så lang tid på håret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #6 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg er for så vidt enig, men jeg synes gjerne de kan ta litt solarium. Ikke for å bli brune, men for å unngå å være helt hvite. Bleike menn er det styggeste jeg ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 29. januar 2009 #7 Del Skrevet 29. januar 2009 hvorfor synes alle kvinnene på kvinneguiden, at menn som liker å stelle seg litt er sleske? Gi meg en F, gi meg en A, en I og en L! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 29. januar 2009 #8 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg liker menn som tar seg bra ut. Moteriktige klær, kul frisyre osv synes jeg er viktig. Jeg har ikke noe i mot menn som tar solarium, men synes noen (både menn og kvinner) tar overdrevent mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 30. januar 2009 #9 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg syns absolutt av mannebena kan ta litt vare på utseende, bruke tid på klær osv. Men grensa er igrunn nådd når vedkommende bruke lengre tid på badet enn meg. Eller når jeg ikke får ha sminkepungen og kremene mine i fred... Endret 31. januar 2009 av laperla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_moi_* Skrevet 30. januar 2009 #10 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg syns absolutt av mennebena kan ta litt vare på utseende, bruke tid på klær osv. Men grensa er igrunn nådd når vedkommende bruke lengre tid på badet enn meg. Eller når jeg ikke får ha sminkepungen og kremene mine i fred... Ja, han får holde seg med egen sminkepung og kremer. Ellers enig med deg at de godt kan ta vare på utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. januar 2009 #11 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg liker menn som er flinke til å ta vare på utseende sitt. Det kan innebærer å kle seg riktig. Menn kan også bruke lang tid på badet. Jeg har møtt flere men jeg ser ikke på det som en ulempe. Jeg ser på det som en bra ting. Men sminke er jeg ikke helt med på når det gjelder menn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #12 Del Skrevet 10. februar 2009 er sleske? Er det damesjåvinisjme? Fordi alle kvinner på kvinneguiden er helt like og har helt likt syn på ting. Og ja, vi er damesjåvinistiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå