Gjest Køttet Skrevet 2. september 2009 #81 Skrevet 2. september 2009 Har dere prøvd Garniers Pure 3-1 som man får kjøpt på vanlige butikker? Den funka svinbra på meg, og jeg hadde prøvd alt annet. Må bruke den hver gang jeg dusjer dog, men det er verdt det! Jepp. Den óg. Ingenting på dagligvarebutikene, h&m, cubus.....u name it.. er uprøvd her i gården. Etter også ha pløyd igjennom det som er på apoteket, med eller uten resept, er jeg temmelig overbevist over at "utvendig pleie" ikke tar knekken på kvisene mine iallfall.
Saeria Skrevet 3. september 2009 #82 Skrevet 3. september 2009 Da skjønner jeg hvorfor Roa er uaktuelt.
Gjest Gjest_Knøttet_* Skrevet 9. september 2009 #83 Skrevet 9. september 2009 Har forresten startet en ny tråd her inne "Knøttet begynner på roaccutan" For de som måtte være interrestert i å se mine erfaringer rundt det å gå på den kuren.
Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 1. oktober 2009 #84 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er i midten av 20-årene og har vært plaget mer eller mindre med kviser i sikkert 10 år. I oktober så jeg meg møkk lei på saken og gikk til legen. Han gav meg resept på tetracyclin (oxytetral) og en krem kalt aberela. Jeg har nå brukt dette siden da, og har merket litt bedring, men ikke mye.. Legen håpet det skulle ta knekken på kvisene mine for godt, men frykter de blomstrer opp igjen for fullt så snart jeg slutter (har jo ikke tenkt å gå på dette til evig tid). Men når det er sagt, synes jeg ikke de har hatt bra nok effekt hittil, så jeg er IKKE fornøyd med resultatet så langt.. Må enten lengre tid tid, eller andre saker for å knekke dette:snurt: Er det noen som har tatt disse tablettene eller andre tabletter som kan si noe om virketiden og utviklingen? Hjalp det? Hjalp det ikke? Hvordan ble dere kvitt det? Noen som sliter med det samme som meg, som kan klage sammen med meg? Heng dere på! Jeg skal til hudlege i mars, så gjenstår å se hva han gjør med meg.. Håper kan knerter kvisene mine for godt ....blir så sinnsykt lei av de Jeg bruker denne http://etsuntliv.no/ccc/N_vare.asp?vid=219...maske&s=nor som bare "drar" møkka ut og noen renseprodukter daglig og siden jeg startet på herbalife shaken har jeg blitt mye penere i ansiktet og glattere i huden, for det har MYE med hva man spiser oxo har jeg funnet ut.
Saeria Skrevet 2. oktober 2009 #85 Skrevet 2. oktober 2009 Acne er en hudsykdom som i stor grad er hormonelt vbetinget, og hadde du snakket med en hudlege, hadde du visst det. Det er forskjell på småkviser og acne vulgaris. Særlig når man begynner å bevege seg over i feltet med nodulocystiske acner osv.
Gjest Gjest_Knøttet_* Skrevet 2. oktober 2009 #86 Skrevet 2. oktober 2009 Hm...ja...folk mener det sikkert bare godt, men blir for mitt vedkomne oppgitt av alle som tror jeg har kviser pga usunn livsstil. Det har altså så lite som overhodet mulig med hva jeg spiser eller hvordan jeg renser huden min - jeg er av dem som ikke blir bra uansett hvilke kosmetiske eller helsemessige tiltak jeg måtte finne på å gjøre. Som saeria her sier, så kommer det innenfra (hormonelt), så nå er jeg inne i min 4.dag på roaccutan.. Saeria (eller andre roa-folk), hvilken sminkefjerner/rens brukte dere? Bruker ID mineralsminke, og når jeg skal vaske av den har jeg hittil i kuren brukt bare lunkent vann. Redd for å irritere huden med noe annet. Funker greit nok, men føler jeg skulle hatt en mild, mild rens/fjerner for å fått det helt av innimellom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå