Klips Skrevet 30. juni 2003 #21 Del Skrevet 30. juni 2003 Ååå, så søte barn. Gleder meg sånn til Milla blir stor nok til å få utbytte av slike turer. Barn er det morsomste i verden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 30. juni 2003 #22 Del Skrevet 30. juni 2003 Takk alle sammen. Jeg er ikke så objektiv på emnet at det gjør no, hehe. Syns de er til å spise opp! Og ja, måtte vi få MANGE flere slike sommerdager! hei må kommen6tere den der litt, det var som noen sa at nor de er så små så er de jnesten så man kunne spise de opp og nor de er sån rundt tretten da angrer man på at en ikke gjorde det hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 30. juni 2003 Du har sikkert rett i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #24 Del Skrevet 1. juli 2003 Du har sikkert rett i det. hei det var noen som sa og at tenaringsforeldre vet vorfor enkelte arter spisder opp sitt eget avkom hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #25 Del Skrevet 1. juli 2003 hei fororden tule over hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2003 #26 Del Skrevet 2. juli 2003 Kjempesøte unger, Starfish! De er herlige når de er så små da. Lenge siden mine var små, nå vokser det hår og skjegg på gutta mine, og jentungen driver og blir kvinne.... men det er deilig det også. Jeg ville ikke hatt tilbake småbarnsalderen. Alt til sin tid, og hver alder har sin sjarm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. juli 2003 #27 Del Skrevet 2. juli 2003 Nydelige barn. Ér det rart vi vi ha flere barn og denne "babysyken" ikke går over? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå