Silfen Skrevet 28. juni 2003 #1 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har akkurat fått med digitalkamera og vil derfor dele med dere den perfekte sommerdagen vi har hatt i dag her i Bergen. Vi dro på Fløien, nærmere bestemt Skomakerdiket, hvor det var bading, mer bading, bygging av sandslott og grilling av pølser. En helt perfekt dag. [bilder] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 28. juni 2003 #2 Del Skrevet 28. juni 2003 Så fine bilder! Spesielt den lille tassen med de gode runde kinnene.... Deilig for barna med sol og varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2003 Takk. Det ER deilig! Ungene nyter finværet og jeg også. Sol= fornøyde barn. Fornøyde barn= glad mor. Logisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 29. juni 2003 #4 Del Skrevet 29. juni 2003 søde unger du har *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. juni 2003 #5 Del Skrevet 29. juni 2003 Nydelige barn ! Måtte jo selvfølgelig inn og se i fall jeg skulle kjenne deg. Det gjør jeg nok ikke ! Hun jenten mes det lange lyse håret er UTROLIG lik datteren vår på 9 år. Vår har litt kortere hår men ellers var det skummelt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juni 2003 Psst: hun jenten med langt hår pluss den slanke damen med barn på skulderen er ikke meg og mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. juni 2003 #7 Del Skrevet 29. juni 2003 Gode unger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #8 Del Skrevet 29. juni 2003 Hærlige barn du har starfish!! Og så søte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. juni 2003 #9 Del Skrevet 29. juni 2003 Nei, men om jeg kjente deg ville jeg nok visst litt om hvor gamle barna dine er og sånt. Likevel var jenten med det lange håret litt skummelt å se. Mannen syntes også hun var litt lik vår datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 29. juni 2003 Hmm. Kanskje dere er i slekt langt tilbake? Never know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 29. juni 2003 #11 Del Skrevet 29. juni 2003 Du har så fine unger, Starfish. Og hun jentungen med de søte museflettene adopterer jeg gjerne når det skal være! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 29. juni 2003 Ja, vi er flinke å produsere fine avkom, Samsara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 29. juni 2003 #13 Del Skrevet 29. juni 2003 Kjempeskjønne barn, Starfish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 29. juni 2003 #14 Del Skrevet 29. juni 2003 Koselige bilder - og herlige unger! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2003 #15 Del Skrevet 29. juni 2003 Flotte barn! Så ut som en deilig dag i sommersolen. Måtte vi få mange slike i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 29. juni 2003 #16 Del Skrevet 29. juni 2003 Så søte unger du har Starfish. Nå får jeg lyst på unger også De var skjønne da. Heldig du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 29. juni 2003 Takk alle sammen. Jeg er ikke så objektiv på emnet at det gjør no, hehe. Syns de er til å spise opp! Og ja, måtte vi få MANGE flere slike sommerdager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2003 #18 Del Skrevet 29. juni 2003 Vi FÅR det, stjernefisken. Vi satser på at skyene fikk tømt seg i Bergen i dag, og at det ikke er noe mer regn i sikte på laaaaaang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 29. juni 2003 Det ser lyst ut herfra, Mie. *krysser fingrer og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 29. juni 2003 #20 Del Skrevet 29. juni 2003 Ja, vi er flinke å produsere fine avkom, Samsara. :nikker: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå