lady90 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Mener jeg har lest et sted at man ikke burde vokse øyenbrynene, men heller nappe. Hvorfor? Personlig sverger jeg til voksing, er så utrolig mye enklere enn å nappe. Og nå har Veet kommet med voks til ansiktet som jeg skal prøve. Og det er vel en myte at hvis man bruker voks så blir hårene som vokser ut igjen striere? Jeg vurderer å ta "barten" med voks idag, men vil jo ikke ha skikkelig bart som vokser ut igjen. Endret 29. januar 2009 av lady90
Vera Vinge Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg føler meg overbevist om at det er en myte at hårene vokser striere ut igjen. Jeg har tvert om hørt fra flere hold at hårene som vokser ut kan bli mykere eller tynnere ved gjentatt voksing, sammenlignet med f.eks. barbering, hvor hårene forblir de samme som før, men de kjennes stivere ut med en gang de kommer ut.
Gjest Sandbekken Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Det er vel bare det at om du vokser så tar du ALLE hårene under brynet, og ikke bare de mørke, og når de da vokser ut blir de lyse hårene også mørke.. Utenom dette er jo voksing og napping akkurat det samme.. Endret 29. januar 2009 av Sandbekken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå