Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Nå er det blitt så mye restriksjoner i forholdet vårt at jeg vurederer og gi opp,ikke kan jeg ta på dama som jeg har fått gjøre før,ikke kan jeg regne med at ting blir gjort for meg når jeg spør,det meste går på hennes prinsipper og meninger. Forholdet er ikke morsomt og være i lengere Jeg mener man er mot andre som man "forventer" andre er mot deg. Når hun spør om jeg kan gjøre ditt eller datt så gjør jeg det om jeg kan,når jeg spør om ting så er det så mye om og men,jeg er dritt lei dette,samtidig klarer jeg ikke og si nei når det er noe. Jeg elsker den dama så mye at i min verden blir det helt feil og ikke gjøre det man kan,selvfølgelig om det er innen rimelighetens grenser. Jada vi har prata om ting,hun sier bare at hun ikke liker det,eller så er det ingen forståelse for ting hun har og gjøre. Vil ingen plasser med innlegget,måtte bare få det ut.
Shinana Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hvis dama di begynner å lage regler som dere ikke er enige om så er det absolutt grunn til å vurdere forholdet, synes jeg. Da blir det enveiskjøring på den enes premisser, og det går aldri bra! Ta dere en prat om forholdet, og jeg mener du bør nevne dette spesielt, og si at det er ting du ikke kan leve med. Hvis hun har de rette følelsene så vil det gå bra. Endret 29. januar 2009 av Strix
Pokahonta Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Nå er det blitt så mye restriksjoner i forholdet vårt at jeg vurederer og gi opp,ikke kan jeg ta på dama som jeg har fått gjøre før,ikke kan jeg regne med at ting blir gjort for meg når jeg spør,det meste går på hennes prinsipper og meninger. Forholdet er ikke morsomt og være i lengere Jeg mener man er mot andre som man "forventer" andre er mot deg. Når hun spør om jeg kan gjøre ditt eller datt så gjør jeg det om jeg kan,når jeg spør om ting så er det så mye om og men,jeg er dritt lei dette,samtidig klarer jeg ikke og si nei når det er noe. Jeg elsker den dama så mye at i min verden blir det helt feil og ikke gjøre det man kan,selvfølgelig om det er innen rimelighetens grenser. Jada vi har prata om ting,hun sier bare at hun ikke liker det,eller så er det ingen forståelse for ting hun har og gjøre. Vil ingen plasser med innlegget,måtte bare få det ut. Du gir vel svaret til degselv her.. Tro meg, det finnes snillere jenter der ute!! Når du finner ei som skjønner begrepet av "gjensidighet" er du glad du sparket denne jenta ut av livet ditt (som jeg herved foreslår at du gjør).. Poka
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Du gir vel svaret til degselv her.. Tro meg, det finnes snillere jenter der ute!! Når du finner ei som skjønner begrepet av "gjensidighet" er du glad du sparket denne jenta ut av livet ditt (som jeg herved foreslår at du gjør).. Poka Vurderer det sterkt. Føler at ting er pratet om opp og i mente,blir liksom ikke noe bedre. Har prøvd å se når alt går etter hennes pipe er alt fryd og gammen til jeg blir fustrert igjen. Det er så tungt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå