Gjest gjesten Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hei jeg sluttet på pillen i oktober etter mange års bruk, siden vi endelig føler oss klare for baby. De 2 første mnd hadde jeg vanlig mensen i ca 28-34 dagers syklus. siste mensen skulle jeg ha rundt julaften hvis jeg fulgte forrige måneds syklus - men fikk ikke før en uke etter det. da gikk jeg første uken med brunaktig/blodig utflod, så en uke ca etter det fikk jeg ordentlig mensen.. men idag altså 3- 4 uker etter går jeg fortsatt med brun/blodig utflod og har gjort det hele tiden. Kan dette ha noe med slutt på pillen å gjøre? eller bør jeg gå til lege? Bir bekymret - men har jo lest at kroppen kan klusse litt er p-pille slutt ift syklus kluss. Men ikke lest om om noen som har hatt det sånn som meg nå! super takknemlig for svar
Strix Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 De felste kropper er ulike. Om du syns dette er veldig ubehagelig og ekkelt så kan du nok ringe legen og spørre. Men det er ikke så uvanlig at kroppen roter med syklus og mensen etter pilleslutt.
Seeya Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Det er nok helt normalt, tror ikke legen kan gjøre noe med det uansett. De vil nok også si deg at dette er normalt. Selv hade jeg 4 "mensen" de første 2 mnd etter pille slutt. Så hadde også mensen/spotting i 2 uker i strekk. Men så har det gått seg til, litt hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har det ganske så likt som deg, og er skikkelig lei. Nå har eg gåttover en uke over tiden, og begynte i går å spotte litt, veldig minimalt. Får ikke noe misfarging på papiret. Erfaringsmessig vet jeg at mensen kommer, har ikke giddet å ta noe test denne gangen. Jeg får i tillegg melk i brystene ca ved eggeløsning, forsvinner når mensen nærmer seg. Blir øm og sår på brystene, og er i ustabilt humør. Sluttet med pp i april i fjord, hatt en tivllingsgraviditet som ikke gikk så bra. Jeg skal sjekke proklaratin nivået i blodet, dette hormonet påvirker melkeprod. Kan også forårsake ustabile sykluser, og abortfare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå