Gjest ts Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Dette er pussig, og jeg lurer på om det er vanlig eller om hunden er dårlig. Dyret er en rottweiler, alder er 7, kjønn tispe. Utenom løpetidene så klarer hun seg fint med lufting før jeg reiser på jobb og så lufting når jeg kommer hjem. Det kan ta 8+ timer fra jeg drar til jeg kommer hjem. Samme om natta, hun luftes før jeg legger meg, ca 2300 og luftes igjen når jeg står opp, ca 06-07. Utenom løpetidene går dette bra. Når hun er i løp så har hun 'uhell' hver eneste natt, og så godt som hver eneste dag. Det virker som hun drikker mye mer enn normalt også, uten at jeg har målt hvor mye vann som forsvinner av skålen. (det er ikke så lett å måle eksakt siden jeg har en katt som drikker av samme skål) Det jeg stusser på er at hun klarer seg så bra utenom løpetidene, mens når det er løp så er det banna bein uhell 'hele tiden'. Irriterende, for det er jo ikke små dammer heller... Er det vanlig med blære på str med en ert når hunder løper ?
Ecolia Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Ja, jeg tror det. Begge mine har tisset inne når de har løpetid, og ikke ellers Altså ikke noe fast tissing, men merker de ikke klarer å holde seg like bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå