Eve Luna Skrevet 29. januar 2009 #1 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg syntes 1. sesong av Prison Break var kjempe bra og spennende. Men tapte seg litt i begynnelsen av 2. sesong. Så jeg har egentlig ikke fått noe mer Prison Break enn det. Men når jeg ser på reklame for nye episoder av Prison Break så virker det igjen litt spennende. De av dere som har sett på Prison Break, mener dere at det er verdt å få med seg de andre sesongene? Tenkte å kjøpe de på DVD, men da vil jeg vite først om det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 29. januar 2009 #2 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja, jeg syns abslolutt det er verdt det:) Syns også starten på sesong 2 var dårligere enn de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. januar 2009 #3 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja, jeg syns abslolutt det er verdt det:) Syns også starten på sesong 2 var dårligere enn de andre. Jeg synes også at det er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #4 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg syntes i de fleste tilfeller at starten av sesonger er litt dårligere. Er jo gjerne i midten/slutten alt det spennende skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 29. januar 2009 #5 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg datt av etterhvert i sesong 2, det var ikke lengre Prison break for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #6 Del Skrevet 29. januar 2009 Nei, den har bare dabbet mer og mer av. Litt dumt at ingen serie skal ha en slutt syns jeg. I kveld er det fortsatt bare sesongslutt. Jeg setter det på hver torsdag, men gidder ikke følge så nøye med lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 31. januar 2009 #7 Del Skrevet 31. januar 2009 JO!! Det er verdt å følge med!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zadja Skrevet 31. januar 2009 #8 Del Skrevet 31. januar 2009 JO!! Det er verdt å følge med!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 3. februar 2009 #9 Del Skrevet 3. februar 2009 Går hvertfall an å ta opp serie tittingen igjen nå som serien faktiskt har bestemt seg for å avslutt etter neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå