Gå til innhold

Hudpleie i Stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ingvild_*
Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe gavekort på hudpleie til 50-årsdagen til svigermor. Jeg tenkte jeg skulle gi henne fritt spillerom på hva slags behandling hun ønsker. Men jeg lurer på om det er noen som har noen erfaringer med hudpleieklinikker i Stavanger? Noen som er bedre og billigere enn andre, osv? Jeg har sett litt på Stokka Velvære og Biologisk Hudpleie, og synes de ser fine ut, men har ikke snakket med noen som har vært der... Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med noen av de stedene, desverre. Men jeg har vært på Bare Clinic midt i by´n et par ganger nå, og kommer garantert til å gå igjen - veldig fornøyd! :)

Gjest Gjest_Veronica_*
Skrevet

mormor fikk gavekort på biologisk hudpleie til fødselsdagen sin i fjor, og var fornøyd med sin pedikyr der. Til jul fikk hun gavekort på Stokka Velvære, hvor hun hadde luksus hudpleie.Dette var midt i blinken. Tror jeg ville gått for Stokka Velvære pga lokalene og fasilitetene der.

Skrevet

Mmm... herlig! Hvor mye koster f.eks. en vanlig ansikts"behandling" der?

Skrevet (endret)

Det ser ut som de har forskjellige priser på de ulike ansiktspleiene, men ser de har månedens tilbud. Nå ser jeg at de har 25% rabatt på "Bodywrapping og ansiktspleie".Det tror jeg at jeg må teste ut ! mmmm:-)

Endret av Blythe
Skrevet

OK, tusen takk for tips. Ser ut til at jeg går for Stokka velvære. Det så litt luksuriøst ut, og det er jo det en ønsker når det skal gis bort i 50 årsgave. Det var kanskje litt stive priser, men for litt ekstra luksus kan en betale litt mer, synes jeg. :-) Satser på at hun setter pris på det....

Skrevet

Jeg fikk fastkunderabatt allerede etter mitt første besøk der, så da blir det ikke noe særlig dyrere for meg å gå der enn andre steder. Men, jeg elsker å boble også, så jeg pleier å komme en time før og kose meg i spa anlegget. *fizzz* So worth the moneys!

Skrevet
Men, jeg elsker å boble også, så jeg pleier å komme en time før og kose meg i spa anlegget. *fizzz* So worth the moneys!

Er boblebad inkludert i prisen? I så fall er jo det en superbonus for svigermor!

Skrevet

Jepp....jeg får vertfall, så da regner jeg med at det gjelder alle kundene....Men, spør for sikkerhets skyld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...