Gjest Gjest_linda_* Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har brukt p-pillene Loette 28 i noen år nå og det siste året har jeg hoppet over de hvite pillene og gått rett på det andre brettet slik at jeg ikke har fått blødning. Nå vil jeg ha normal mens igjen og er derfor begynt å tatt de hvite p-pillene. det jeg lurer på nå er: er det nødvendig å ta de hvite pillene? kan jeg bli gravid nå når jeg ikke går på "hovedpillene", siden jeg bare har gått på dem i over 1 år?
angeleyes Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Man er like beskyttet mot graviditet i den perioden man tar sukkerpillene (de hvite pillene) som ellers. Det gjelder selv om det er lenge siden du har tatt dem. Det er heller ikke nødvendig å ta dem. De er kun ment som en måte å huske å ta pillene på. Dvs at man ikke skal gå en uke uten å ta piller siden det da er vanskeligere å huske og ta dem igjen.
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Man er like beskyttet mot graviditet i den perioden man tar sukkerpillene (de hvite pillene) som ellers. Det gjelder selv om det er lenge siden du har tatt dem. Det er heller ikke nødvendig å ta dem. De er kun ment som en måte å huske å ta pillene på. Dvs at man ikke skal gå en uke uten å ta piller siden det da er vanskeligere å huske og ta dem igjen. okei, jeg tenkte bare slik at da jeg gikk på bare de "hovedpillene" og det var en dag jeg glemte en pille, kunne jeg ikke hatt blitt gravid da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå