Gjest Janna Skrevet 28. juni 2003 #1 Skrevet 28. juni 2003 Er denne fin til normal hud som har litt ujevnheter? (ikke fet t-sone lenger, bare litt ujevn overflate her og der) Fant ut at de selger den überbillig på strawberrynet og lurer på å prøve den til høsten. Det er en rensemelk/rensegelè, ikke sant?
Gjest Cleopatra Skrevet 28. juni 2003 #2 Skrevet 28. juni 2003 (endret) ... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Cilla Skrevet 29. juni 2003 #3 Skrevet 29. juni 2003 Jeg bruker dette renseproduktet, men så ikke det supertilbudet som du så???? Jeg fant 8 oz for 167 kr, hvis ikke jeg tar helt feil er 8 oz ca 250 ml?? Denne flaska med 250 ml koster 300 kr i Norge, men 500 ml koster 400 kr i Norge, så da var det ikke så mye å spare likevel?? Forøvrig, med forbehold om at jeg ikke har sett huden din, tror jeg ikke dette produktet er riktig for deg.
Gjest Janna Skrevet 29. juni 2003 #4 Skrevet 29. juni 2003 Ok, da kjøper jeg det ikke. Har ikke kviser som trenger å fjernes heller, så da er kanskje noe annet bedre for huden min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå