Gå til innhold

Obs, vant bud!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var bare å tittet på ebay etter brudekjoler, så kom jeg over denne kjolen og la inn bud på Au $10, jeg var den eneste som la inn bud på den og vant da. Trudde ikke det skulle være så enkelt, men nå har jeg da en brudekjole som ble å koste litt over 800 kr med frakt. :fnise: Ikke skal jeg giftes før i 2011. :gjeiper:

Bilde av brudekjolen

Endret av Skylapp
Skrevet
Jeg var bare å tittet på ebay etter brudekjoler, så kom jeg over denne kjolen og la inn bud på Au $10, jeg var den eneste som la inn bud på den og vant da. Trudde ikke det skulle være så enkelt, men nå har jeg da en brudekjole som ble å koste litt over 800 kr med frakt. :fnise: Ikke skal jeg giftes før i 2011. :gjeiper:

Bilde av brudekjolen

Nydelig kjole :jepp: Hurra for Ebay :strix:

Skrevet

Oi! den var vakker gitt! Gratulerer! du kommer nok til å se kjempevakker ut i bryllupet ditt :jepp: og det er bedre å få kjolen inn tidlig enn altfor sent ;)

Skrevet

Så fin den var!! Hipp hipp hurra for ebay :) Nesten så jeg blir frista selv :fnise:

Skrevet

Nydelig! Akkurat noe sånt jeg kunne tenke meg når jeg skal gifte meg, en eller annen gang!;)

Skrevet

Å så nydelig!!!! :D Du ble ikke litt fristet til å fremskynde bryllupet litt nå da?

Skrevet
Å så nydelig!!!! :D Du ble ikke litt fristet til å fremskynde bryllupet litt nå da?

Joda frista har jeg vel vært lenge nå, men nå ble man jo enda mer frista :rødme: Innerst inne håper jeg at jeg er 2010 brud, da rekker jeg nemlig å bli gift før jeg er 30. :fnise:

Kjolen var nydelig ja, håper bare den passer meg. Er nemlig ganske lav og tynn, men har hørt rykte om at A kjole skal være bra for de lave. :)

Skrevet
Nydelig! Akkurat noe sånt jeg kunne tenke meg når jeg skal gifte meg, en eller annen gang!;)

Får ta deg en ebay runde du og når din tid kommer. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...