Skylapp Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg var bare å tittet på ebay etter brudekjoler, så kom jeg over denne kjolen og la inn bud på Au $10, jeg var den eneste som la inn bud på den og vant da. Trudde ikke det skulle være så enkelt, men nå har jeg da en brudekjole som ble å koste litt over 800 kr med frakt. Ikke skal jeg giftes før i 2011. :gjeiper: Bilde av brudekjolen Endret 29. januar 2009 av Skylapp
Spatula Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg var bare å tittet på ebay etter brudekjoler, så kom jeg over denne kjolen og la inn bud på Au $10, jeg var den eneste som la inn bud på den og vant da. Trudde ikke det skulle være så enkelt, men nå har jeg da en brudekjole som ble å koste litt over 800 kr med frakt. Ikke skal jeg giftes før i 2011. :gjeiper: Bilde av brudekjolen Nydelig kjole Hurra for Ebay
sunflower87 Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Oi! den var vakker gitt! Gratulerer! du kommer nok til å se kjempevakker ut i bryllupet ditt og det er bedre å få kjolen inn tidlig enn altfor sent
Lyra Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Så fin den var!! Hipp hipp hurra for ebay Nesten så jeg blir frista selv
HellCat Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Nydelig! Akkurat noe sånt jeg kunne tenke meg når jeg skal gifte meg, en eller annen gang!
Jade Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Å så nydelig!!!! :D Du ble ikke litt fristet til å fremskynde bryllupet litt nå da?
Skylapp Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2009 Å så nydelig!!!! :D Du ble ikke litt fristet til å fremskynde bryllupet litt nå da? Joda frista har jeg vel vært lenge nå, men nå ble man jo enda mer frista :rødme: Innerst inne håper jeg at jeg er 2010 brud, da rekker jeg nemlig å bli gift før jeg er 30. Kjolen var nydelig ja, håper bare den passer meg. Er nemlig ganske lav og tynn, men har hørt rykte om at A kjole skal være bra for de lave.
Skylapp Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2009 Nydelig! Akkurat noe sånt jeg kunne tenke meg når jeg skal gifte meg, en eller annen gang! Får ta deg en ebay runde du og når din tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå