Gjest matmor Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Er et samboerpar litt under 30årene, har hatt ubeskyttet sex i 3 år.. Men ikke blitt gravid enda dessverre.. vi har hatt flere prøveperioder, men ikke gått så inn i det som å måle temperaturer og slikt...Vi skal snart inn til samtale. Det jeg lurer på... Noen som har råd til oss,noen lure triks for å bedre sjansene, noen kjerringråd? hørt om akupunktur og fotsonetrapi..... er det noe man kan spise? venter spent
NemoLinn Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Flott dere skal videre til samtale da. Hadde jeg vært dere, ville jeg bedt om utredning da dere har hatt ubeskyttet sex i tre år. For å si det sånn min tålmodighet hadde vært over for lenge siden. Men generelt så vil jeg bare si start med å ta Folat allerede nå som dere planlegger graviditet. Ikke røyke og hold deg unna alkohol, særlig de dager hvor du mistenker eller vet du har EL, og selvsagt dagene etterpå til du får tatt en graviditetstest. Spise sundt og ha et variert kosthold. har hørt flere har hatt effekt av akupunktur og fotsoneterapi så det er jo bare å prøve, men det kan vel være lettere å prøve dette etter dere har blitt utredet? Da er det lettere å vite hva man evt skal behandle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå