Gå til innhold

Har du noe kalle navn på ditt barn

Anbefalte innlegg

Gjest Methuselah
Skrevet

Har du noe kalle navn på ditt barn ?

Om du har. Hva er det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har jeg - har du Methuselah?

Skrevet

Tusenvis... Og de endrer seg fra uke til uke. Kosenavn:)

Skrevet

Ja, han har et langt navn som (desverre?) er lett å gjøre om til ulike kosenavn. Sverga på at jeg ALLTID skulle kalle ham ved hele navnet, men det faller seg ikke alltid slik gitt ;) Ellers har vi div andre kosenavn som gullungen, vakringen, skjønningen osv. :hjerte:

Skrevet

Tja, nå har jeg jo ikke barn selv. Men mamma har alltid hatt kallenavn på oss ungene..

Knott og Tott, Pompel og Pilt osv.. Lillebroren min heter Aleksander, men mamma kaller han helst oftere for Aleks!

Skrevet

Åh ja, har så mange teite kallenavn som de sikkert vil skjemmes over når de blir tenåringer. :biggrin:

Skrevet

Vi kaller noen gangervår vakre Sofia for FIA. Det er veldig koselig synes vi, og hun liker det selv veldig godt :fnise: Men så oftest heter heter hun bare Sofia

Vi vet ikke hvorfor, men noen ganger kaller vi vår lille sønn Isak for Mio! :ler:

Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet

Mine to gullunger blir kalt : Pest & Plage når de er i det umulige hjørne, noe som alltid ender opp i latterkrampe og diskusjon over hvem som er Pest og hvem som er Plage :fnise:

Ellers så er det mye Gullet , Snuppa , Søtnos, rampetrollet osv og alt er selvfølgelig positivt lader. :)

Skrevet
Vi kaller noen gangervår vakre Sofia for FIA. Det er veldig koselig synes vi, og hun liker det selv veldig godt :fnise: Men så oftest heter heter hun bare Sofia

Vi vet ikke hvorfor, men noen ganger kaller vi vår lille sønn Isak for Mio! :ler:

Vi kaller også snuppa vår for FIA! Og hun heter Marielle! :fnise: Begynte med at vi kalte henne lillepia. (pia = jenta i trøndelag) Men hun kalte seg selv lillefia, og til slutt ble det bare Fia. Lillebroren hennes kaller henne bare det. Tok en stund før de skjønte at han ikke har to søstre i barnehagen. I tillegg sier han alltid "Fia mi". Er jo så søtt. :rødme:

Skrevet

jenta vår kaller jeg for tulla mellulah, guttungen har ingen faste. men de kjente går jo igjen (gullet etc.)

Skrevet

Så søtt! :ler: I begjynnelsen het Sofia dadda her, men han sluttet og kalle henne det når han var litt over et år.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...