Kalas Skrevet 28. juni 2003 #1 Del Skrevet 28. juni 2003 Åh, nå er jeg så mett og lykkelig! Lagde en deilig, liten sommermatbuffet til middag i dag, perfekt når det er varmt og man er litt lat og ikke orker så mye mat. Bestod av: - Parmaskinke + nettmelon - Asparges + balsamico + parmesanflak - Mozzarella + cherrytomater + basilikum + extra virgin olivenolje + maldonsalt - Thaimarinerte scampi + rucola + litt soyasaus Deilig, fransk & tørr hvitvin til, namnam! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. juni 2003 #2 Del Skrevet 28. juni 2003 Hørtes veldig godt ut dette her.....Skal jeg jammen kopiere i løpet av sommer'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. juni 2003 #3 Del Skrevet 28. juni 2003 Det hørtes utrolig godt ut! Jeg vil ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juni 2003 #4 Del Skrevet 28. juni 2003 *stylish* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå