Gå til innhold

Blondiner med muskler, hvordan blir de oppfattet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har vært inne på muskuløse menn, også på blondiner. Blondiner kommer kanskje hakket bedre ut enn muskuløse menn.

Men hva med meg, som er relativt pen blondine med langt hår og i tillegg har jobbet opp noen muskler her og der? Hvordan oppfatter dere meg?

Verre enn alt, eller helt annerledes?

Endret av Illiya
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vel oppfattet deg som irriterende perfekt, hehe.

Skrevet
Jeg hadde vel oppfattet deg som irriterende perfekt, hehe.

Huffda, det er jeg slett ikke;)

Skrevet

Vi lever tydeligvis i et vurderingssamfunn - jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være annerledes med en blondine med muskler enn meg som er mørkhåret med muskler?

Skrevet

Jeg hadde syntes det hadde vært kjempekult, spesielt hvis du har muskler i fitness/bodybuilding-grad. Slik som Kristine Weber. At typiske pene, blonde, kanskje litt jålete jenter driver på med muskelbygging er forfriskende, på en måte. I mangel på bedre ord.

Skrevet
Vi lever tydeligvis i et vurderingssamfunn - jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være annerledes med en blondine med muskler enn meg som er mørkhåret med muskler?

Jeg synes heller ikke det er annerledes, men ettersom muskler på menn er fy, og blondiner er dumme, så lurte jeg på kombinasjonen av disse, hvordan det oppfattes rent generelt.

Skrevet
Jeg hadde syntes det hadde vært kjempekult, spesielt hvis du har muskler i fitness/bodybuilding-grad. Slik som Kristine Weber. At typiske pene, blonde, kanskje litt jålete jenter driver på med muskelbygging er forfriskende, på en måte. I mangel på bedre ord.

Hun var jo ei veldig flott jente!

Skrevet

Det er ikke noe nytt fenomen for min del, damer med muskler kan være både pent og mindre pent, det har uansett ikke med hårfargen å gjøre.

Det har mer med hvor stor man er, og hva som passer kroppen i hvert enkelt tilfelle.

Skrevet

Forfriskende.. Bra sagt! :)

Det kan være utrolig pent med jenter med muskler, og K. Weber er et fantastisk eksempel på det.

Skrevet

De kan bli oppfattet som lesber, hele gjengen. Jenter med svette, blondt hår og muskler, samt proteinpulver...yeah right.

Skrevet

Jeg synes en skal bry seg mindre om hva folk synes ;) Alle har forskjellig smak, noen gutter får helt angst hvis de ser antydning til en biceps, mens andre digger amazonetypen.

Jeg synes det er fint med muskler. Damer blir ikke automatisk beist av å løfte litt vekter og drikke proteindrikk. Se på Victoria's Secret-modellene, mange av de kjører både knebøy og markløft i treningsprogrammet sitt.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...