Gjest Illiya Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Vi har vært inne på muskuløse menn, også på blondiner. Blondiner kommer kanskje hakket bedre ut enn muskuløse menn. Men hva med meg, som er relativt pen blondine med langt hår og i tillegg har jobbet opp noen muskler her og der? Hvordan oppfatter dere meg? Verre enn alt, eller helt annerledes? Endret 28. januar 2009 av Illiya
Drua Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Jeg hadde vel oppfattet deg som irriterende perfekt, hehe.
Gjest Illiya Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Jeg hadde vel oppfattet deg som irriterende perfekt, hehe. Huffda, det er jeg slett ikke;)
Gjest darka Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Vi lever tydeligvis i et vurderingssamfunn - jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være annerledes med en blondine med muskler enn meg som er mørkhåret med muskler?
Gjest dalieo Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Jeg hadde syntes det hadde vært kjempekult, spesielt hvis du har muskler i fitness/bodybuilding-grad. Slik som Kristine Weber. At typiske pene, blonde, kanskje litt jålete jenter driver på med muskelbygging er forfriskende, på en måte. I mangel på bedre ord.
Gjest Illiya Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Vi lever tydeligvis i et vurderingssamfunn - jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være annerledes med en blondine med muskler enn meg som er mørkhåret med muskler? Jeg synes heller ikke det er annerledes, men ettersom muskler på menn er fy, og blondiner er dumme, så lurte jeg på kombinasjonen av disse, hvordan det oppfattes rent generelt.
Gjest Illiya Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Jeg hadde syntes det hadde vært kjempekult, spesielt hvis du har muskler i fitness/bodybuilding-grad. Slik som Kristine Weber. At typiske pene, blonde, kanskje litt jålete jenter driver på med muskelbygging er forfriskende, på en måte. I mangel på bedre ord. Hun var jo ei veldig flott jente!
Shaz Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Det er ikke noe nytt fenomen for min del, damer med muskler kan være både pent og mindre pent, det har uansett ikke med hårfargen å gjøre. Det har mer med hvor stor man er, og hva som passer kroppen i hvert enkelt tilfelle.
lovenemo Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 Jeg hadde syntes det hadde vært kjempekult, spesielt hvis du har muskler i fitness/bodybuilding-grad. Slik som Kristine Weber. At typiske pene, blonde, kanskje litt jålete jenter driver på med muskelbygging er forfriskende, på en måte. I mangel på bedre ord. Forfriskende.. Bra sagt! Det kan være utrolig pent med jenter med muskler, og K. Weber er et fantastisk eksempel på det.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #10 Skrevet 30. januar 2009 De kan bli oppfattet som lesber, hele gjengen. Jenter med svette, blondt hår og muskler, samt proteinpulver...yeah right.
trultetrulte Skrevet 30. januar 2009 #11 Skrevet 30. januar 2009 Jeg synes en skal bry seg mindre om hva folk synes Alle har forskjellig smak, noen gutter får helt angst hvis de ser antydning til en biceps, mens andre digger amazonetypen. Jeg synes det er fint med muskler. Damer blir ikke automatisk beist av å løfte litt vekter og drikke proteindrikk. Se på Victoria's Secret-modellene, mange av de kjører både knebøy og markløft i treningsprogrammet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå