Gå til innhold

Nye skilter til bilen

laperla

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vil gjerne bytte skiltene på bilen min.

Noen som vet hva dette koster?

Har prøvd å finne info ang. dette på Vegvesenet... Også sendt mail, uten å fått svar.

Takk på forhånd.

Endret av laperla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest bileier
Hei,

Jeg vil gjerne bytte skiltene på bilen min.

Noen som vet hva dette koster?

Har prøvd å finne info ang. dette på Vegvesenet... Også sendt mail, uten å fått svar.

Takk på forhånd.

Rundt 500,- tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er billig nå. Men de er plastikk. Vegvesenet har hatt litt problemer med leverandørene sine, så jeg ville hørt med de hvor lang tid det tar å få skiltene. Billige rammer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt nye skilter... Men hvor får en tak i skiltrammer som passer? De gamle er jo for små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg bestilt nye skilter... Men hvor får en tak i skiltrammer som passer? De gamle er jo for små.

Du skal få kjøpt de på trafikkstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få kjøpt de på trafikkstasjonen.

Når jeg bestilte skiltene, spurte jeg om jeg kunne kjøpe skiltrammer og det svarte hun nei til. Hm... Rart det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bestilte skiltene, spurte jeg om jeg kunne kjøpe skiltrammer og det svarte hun nei til. Hm... Rart det var?

Hmmm...det er rart det. Spørs kanskje hvilken trafikkstasjon du var ved. Det skal være mulig og kjøpe og de koster 40 kr for et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...det er rart det. Spørs kanskje hvilken trafikkstasjon du var ved. Det skal være mulig og kjøpe og de koster 40 kr for et par.

Hafslund trafikkstasjon... Syns det var merkelig at vedkommende i stranka gav med det svaret da. Skulle vel vært informert om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hafslund er vel ikke direkte kjent for å være den mest serviceinnstilte trafikkstasjonen. Men de skal (burde) ha rammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hafslund er vel ikke direkte kjent for å være den mest serviceinnstilte trafikkstasjonen. Men de skal (burde) ha rammer.

Du kjenner til den veistasjonen du også, ja... Hehe.

Nå hadde de akkurat stengt da, hadde tenkt å ringe og forhøre meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På "min" trafikkstasjon har vi heller ikke rammer til de nye skiltene.

Vi hendviser kundene til en bilbutikk i området her, men vi har egentlig ikke peil på hvor man får tak i slike vi heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trafikkstasjonene jeg kjenner til (stor-oslo) har fått rammer som passer til de nye skiltene. Skal være et firma som heter Tele industier (ligger i Telemark) som produserer disse. Hvis trafikkstasjonen ikke har de, er det enten dårlig service eller at de ikke har fått pga stor pågang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trulste

de hadde heller ikke slike skilter på trafikkstasjonen der jeg var. Kan noen si fra når de vet hvor man får kjøpt slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
de hadde heller ikke slike skilter på trafikkstasjonen der jeg var. Kan noen si fra når de vet hvor man får kjøpt slike?

Jeg ringte først sentralbordet i vegvesenet, og fikk snakke med en dame i kjøretøyavdelingen. Vedkommende sa at trafikkstasjonene skal ha slike skiltrammer som passer den nye type skilt. Videre blir jeg satt over til min nærmeste traffikstasjon, hvor vedkommende der svarer surt at de absolutt ikke har noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...