Gå til innhold

Noen flere på 13. juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi gifter oss 13. juli, men har ikke sett flere på den datoen..

Begynner å lure på om vi er alene, for det er egentlig en ukurrant dato.

icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det gjer vel ingenting å ha datoen heilt for seg sjølv?

Då vert dagen kanskje endå meir spesiell for deg og brudgommen?

Me kjem eit år etter!!! icon_smile.gif

Lukke til!!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har også 13 juli... Vi har fått nesten alt i boks nå... fortell litt om dere da...

Skrevet

Heisann!

Neida, dere er ikke helt alene!!!

Vi gifter oss også den 13.juli 2002. icon_smile.gif

icon_wink.gif nuffe!

1212[ Dette Innlegg er endret av: juli-nuffe den 2002-04-16 15:29 ]

Skrevet

Hei!

Vi gifter oss 13 juli i Asak kirke - Halden. Gleder oss veldig! Føler at vi ligger sånn passe i rute med ting som skal gjøres, alt som må bestilles er i allefall i orden!

Lykke til med forberedelsene...

Koz.. icon_wink.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-16 21:37 ]

Skrevet

Hei!

13. juli er nok ikke den mest valgte datoen, midt i fellesferien... Men vi gifter oss i Grorud kirke den dagen, og gleder oss veldig! Tror jeg har det meste under kontroll... Vi kan vel snakkes litt nærmere den store dagen.

Hilsen Julibrud kys_2.gif som blir lykkelig gift 13. juli 2002.

Skrevet

Godt å se at det var flere.

Vi har hatt en del problemer i planlegginga pga. fellesferien. (Folk som har lovet å hjelpe til, men plutselig oppdager at de skal ha ferie.)

Vi var inne på tanken å fremskynde en helg, men det ble vanskelig. men nå ser det ut til å ordne seg. Vi har ordnet med kirke, kjole, lokaler, servering og mat.

Det mangler ennå en del, men etter eksamen skal jeg ordne resten.

Vi har begynt å få tilbakemelding på invitasjonene, spennende!

icon_smile.gif

Skrevet

HEisann!

Vi har hatt akkurat samme problemet med en del av vår hjelp! Fikk en telefon her i går der serveringshjelpen (hele gjengen) fortalte at de har bestillt seg tur til syden så de kunne ikke hjelpe alikevel! icon_frown.gif

Gnske fustrerende siden vi bor så langt unna at vi ikke har noen fler å spørre, har jo bedt de fleste! Men vi får vel ordnet noe alikevel, mulig det kan bli litt dyrere enn planlagt, men det ordner seg nok på et vis! Er heldigvis 3mnd igjen!

Ellers er det meste i boks, tror vi.....

icon_wink.gif Nuffe

Skrevet

Hei!

Vi gifter oss 13 juli vi også! Har nettopp kjøpt kjole og invitasjonene er på vei ut. Har det meste i boks, tror jeg... men det er sikkert masse jeg ikke kommer på, som må gjøres snart. Det er bra vi har disse sidene, sånn at vi kan få tips og råd her.

Gleder meg masse!!

Hilsen Spoon

Skrevet

Og så skal vi gifte oss 13. juli - og har ingenting (!) i boks!!!!!!! Men vi elsker hverandre og gleder oss til en feststemt dag........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...