Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal bli med en kompis å shoppe klær. Tingen er at jeg er litt usikker på hvor jeg skal ta han med og hvor de er flinke med å sette sammen plagg/farger. Noen som har noen butikker i Oslo å anbefale, annet enn Dressmann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jack & Jones har alltid mye fint til menn i alle aldre synes jeg.

Skrevet (endret)

Zara har veldig fine herreklær synes jeg! Litt kule, men likevel 'voksne'.

(men altså, plutselig ble jeg i tvil - er det en Zara butikk for herrer på Karl Johan eller husker jeg helt feil?)

Endret av mrs_bond
Skrevet

Kommer helt an på hva slags stil han har, hva slags prisklasse? Jack&Jones, HM, Bertoni, Marlboro Classics, Vic, for å nevne noen :)

Skrevet
Kommer helt an på hva slags stil han har, hva slags prisklasse? Jack&Jones, HM, Bertoni, Marlboro Classics, Vic, for å nevne noen :)

Middels prsiklasse, høyere enn HM, tror nok VIC eller Match er stedet. Kan stikke innom Jack & Jones, siden det er er flere som nevner det. Stilen er klassisk, og formell på jobb.

Skrevet
Middels prsiklasse, høyere enn HM, tror nok VIC eller Match er stedet. Kan stikke innom Jack & Jones, siden det er er flere som nevner det. Stilen er klassisk, og formell på jobb.

Ta turen innom Bertoni også, de pleier ha mye bra. Ligger i 1 etg på Oslo City, til venstre rett etter inngangen. Lenge siden jeg har vært der, men de pleide ihvertfall ha mye bra.

Skrevet
Zara har veldig fine herreklær synes jeg! Litt kule, men likevel 'voksne'.

(men altså, plutselig ble jeg i tvil - er det en Zara butikk for herrer på Karl Johan eller husker jeg helt feil?)

Men vær oppmerksom på at Zara har litt små størrelser i herreklær. Jeg måtte bytte i en større størrelse selv om jeg kjøpte i samme str som jeg pleier i andre butikker til mannen.

Skrevet
Men vær oppmerksom på at Zara har litt små størrelser i herreklær. Jeg måtte bytte i en større størrelse selv om jeg kjøpte i samme str som jeg pleier i andre butikker til mannen.

Jepp det la vi merke til også. M blir fort L der.

Men hvis mannen er med, kan jo han alltids prøve på. Jeg synes de har ofte ting med ganske bra passform der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...