Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #1 Del Skrevet 28. januar 2009 Et blikk kan si mye. Det jeg lurer på er i hvor stor grad dette stemmer. Blikk kan fortelle om en person er interessert. Men hva om dette feiltolkes. Er det noen av dere som har erfaring med det? Mistolking av blikk? Hvor går den grensen hvor en innbiller at blikket sier noe og det at blikket faktisk gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 28. januar 2009 #2 Del Skrevet 28. januar 2009 Man merker rimelig fort om det ligger noe mer bak blikket enn bare en tilfeldighet. Men; den som intet våger, intet vinner :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #3 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg skulle ihvertfall ønske at jeg ikke hadde så avslørende blikk.... Hadde de ikke vært ekte hadde jeg vært en glimrene skuespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #4 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har sittet mange ganger på et utested og kikket meg litt rundt, og møtt blikket til en jeg ikke liker. Neste gang blikket mitt har gått litt rundt i lokalet har jeg møtt blikket til den personen igjen. Hvis jeg da er så uheldig å møte blikket hans for tredje gang er faren stor for at han kommer bort, så da må jeg passe på å se en helt annen vei enn der han sitter. :-P Det er mest utenlandske menn som kommer bort med det samme, norske gutter kan man jo stirre på i to timer før de skjønner at det går an å komme bort... :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #5 Del Skrevet 6. mars 2009 Om jeg som 'norsk gutt' tror jeg har fått det rette 'blikket' fra en jente og tar sjangen og går bort ender det som regel med et dumt blikk fra de og 'hvem tror du at du er som kommer hit?' Jeg er ikke den peneste, men langt ifra uattraktiv.. Så det er fordi jenter som regel er dønn umulig og flørte med. Jeg er snill, grei passer på og snakker pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå