Gå til innhold

Kjendisfest! Hvem kan jeg være?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

HJELP!!

Jeg er bedt på 30-års-dag, der temaet er kjendiser. Altså vi skal komme utkledt som en kjendis!

Brainstorming!! Tips? :jepp:

Jeg hadde egentlig landa på Amy Winehouse, men vertinna skal være henne, så da utgår det..

Gjerne en dame, men kan også bli mann. Må være lett gjenkjennelig. Jeg er høy og har halvlangt blondt hår,men kan veldig gjerne bruke parykk. ;)

Ja? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet (endret)

velg noen karakteristiske kjendiser som:

VICTORIA BEKHAM.

PARIS HILTON.

BOB MARLEY.

EMINEM.

ElVIS.

ANGELINA JOLIE, som tomb raider kanskje :lur: .

Endret av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet

En kvinnelig versjon av Elvis Presley.

Eli Hagen

Skrevet
HJELP!!

Jeg er bedt på 30-års-dag, der temaet er kjendiser. Altså vi skal komme utkledt som en kjendis!

Brainstorming!! Tips? :jepp:

Jeg hadde egentlig landa på Amy Winehouse, men vertinna skal være henne, så da utgår det..

Gjerne en dame, men kan også bli mann. Må være lett gjenkjennelig. Jeg er høy og har halvlangt blondt hår,men kan veldig gjerne bruke parykk. ;)

Ja? :)

Jessica simpson! siden du har blondt hår.. bruk solbriller og en litt lang tubetopp;) parykk klør og blir varmt.. og litt lyse rosa leppestift;) og gjerne en louis vuitton veske hvis du har;)

Skrevet

Hehe.. Eli Hagen var et bra tips! Velg noen som er lette å kjenne igjen, ja.

Ellers trenger det jo ikke å være nålevende. Du kan jo være Kleopatra, Frida Kahlo (med sammenvokste øyenbryn), Florence Nigtingale (med sykepleieruniform og lampe)..

Eller Lars Monsen i villmarksutstyr, Kelly Osbourne eller faren hennes, Bree fra Frustrerte Fruer.

Om du kommer sammen med noen, kan dere jo være et kjendispar eller kjendisvenninner. Victoria og David Beckham, Lars Monsen og Trine Rein, Paris og Britney etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...