Gå til innhold

Hjelp med match

ty_pennington

Anbefalte innlegg

Jeg har da altså tatt steget og opprettet en profil på Match.com, og har hatt den et par dager nå (siden lørdag kveld). Har sendt noen mailer allerede, og ser at ihvertfall tre av dem er lest. Har dessverre ikke fått noen svar, men et blunk fra en dame i Italia av en eller annen grunn. Profilen hennes var på italiensk og jeg skjønte fint lite :P

Lurer litt på hvor mye man skal skrive. I to av de tre mailene skrev jeg ganske mye, og da kanskje om ting som relaterte til felles interesser mellom meg og hun jeg skrev til. I den siste skrev jeg ganske kort, men hun hadde også en ganske kort profiltekst. Stilte likevel et konkret spørsmål og sånn, da. Og dette var en jente som hadde vært inne og sett på min profil.

Så hva er greia, skriver man mye eller lite i første mail? Bare en liten kommentar/spørsmål, eller stor utredning?

En annen ting er vel at, ettersom jeg har hørt her på forumet, så får dere jenter "hundrevis" av meldinger på slike sider hver dag. Er det hundrevis av oppriktige meldinger fra skikkelige menn, eller er det mye slibrig? Selv skriver jeg ihvertfall ærlig og oppriktig og hadde trodd at det kanskje ble verdsatt. Dessuten er jeg ikke sånn at jeg kontakter alle jentene som er der. Det er et fåtall som peker seg ut og som jeg synes høres morsomme, søte og interessante ut basert på tekstene deres om seg selv.

Og hva med jenter som har vært inne på min profil og sett, burde jeg sende en mail tilbake til dem hvis de ser interessante ut? Eller har de allerede bestemt seg for at de ikke gidder å snakke med meg basert på at de har sett profilen min?

Det er forresten noen jenter som skriver "er ikke medlem ennå". Vil det si at det ikke er noen vits å sende til dem fordi de ikke kan motta? Eller er det sånn at de kan motta men ikke svare? Og hva er isåfall vitsen med å ha profil?

Mange spørsmål fra en som lurer på mye. Men har jo bare vært medlem i fire dager da, så er jo absolutt ingenting å bekymre seg for! Men om dere har noen tips på veien, del dem gjerne!

Om noen vil se profilen, så heter jeg det samme som jeg gjør her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...