Gjest Ts Skrevet 28. januar 2009 #1 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva mener du om The Secret? Er lenge siden den kom ut, (ca et år siden nå tror jeg). Husker at jeg så boka i butikken, men prisen var så dyr at jeg ville tenke litt på det. Nå som den koster 99kr rundt om kring så endte jeg opp med å prøve den, etter å ha vært nysgjerrig lenge. Har du lest den? Hva mener du om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 28. januar 2009 #2 Del Skrevet 28. januar 2009 Kort oppsummert: Vil du ha noe så må ta det. Hvis du vil være glad så bestemmer du deg for å være glad. Hvis du vil være sjarmerende så oppfører du deg sjarmerende. Hemmeligheten er at alt ligger i deg selv og du må bare være åpen for det. Boken snakker også en del om å "be universet om hjelp" og annet svada, men det er vel bare å forvente av self-help-bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langsyne Skrevet 28. januar 2009 #3 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Blir litt Hollywood for meg. Her er Lykkepillen, HEMMELIGHETEN! Men jeg tror at tanken er riktig, det er mye magnetisk med tankene våre og mye som stemmer med tanken bak dette. Jeg tror tilogmed at vi må være forsiktige med hva vi ønsker oss, we might get it. (både positivt og negativt). Men dette med at "ønsk deg at du blir rik, and the money will flow" blir for mye "hollywood-faktor" etter min mening. Ingen møkkabok, but don`t come and american-dream me. Endret 5. februar 2009 av Langsyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #4 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva mener du om The Secret? Er lenge siden den kom ut, (ca et år siden nå tror jeg). Husker at jeg så boka i butikken, men prisen var så dyr at jeg ville tenke litt på det. Nå som den koster 99kr rundt om kring så endte jeg opp med å prøve den, etter å ha vært nysgjerrig lenge. Har du lest den? Hva mener du om den? Forandret livet mitt. Men noe er litt drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #5 Del Skrevet 30. januar 2009 The Secret er jo veldig amerikansk og går ikke virkelig i dybden på ting. For meg også var den starten til å lære mer om the Law of Attraction og den har forandret livet mitt til det bedre. Anbefaler "Ask and it is given" av Ester og Jerry Hicks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå