Gjest Ts Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hva mener du om The Secret? Er lenge siden den kom ut, (ca et år siden nå tror jeg). Husker at jeg så boka i butikken, men prisen var så dyr at jeg ville tenke litt på det. Nå som den koster 99kr rundt om kring så endte jeg opp med å prøve den, etter å ha vært nysgjerrig lenge. Har du lest den? Hva mener du om den?
:-) anna Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Møkkabok!! Jeg har den på lydbok og synes ikke noe om den. Den er veldig sånn "alt du vil ha skal du få om du bare tror oppriktig nok på at du skal få det" Så om du da ikke får det så tror du ikke riktig nok da liksom?! Det er noen ok elementer der. Og jeg tror på tankens kraft når det gjelder å motivere seg selv f,eks. Men jeg nekter å tro at jeg kan få John Lennon til å stå opp fra de døde om jeg bare tror nok på det. Den kan være veldig amerikansisert. Det handler om så konkrete ting som jobb og penger.
Gjest Langsyne Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Har svart tidligere ser jeg. Var usikker på om jeg hadde gjort det siden jeg ikke så svaret mitt her, to tråder var det, så da linker jeg bare dit: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=389436&hl= Endret 5. februar 2009 av Langsyne
MissStiles Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har alltid lurt på om den boka er noe bra. Ofte jeg ser den i bokhandelen men aldri kjøpt den..
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har alltid lurt på om den boka er noe bra. Ofte jeg ser den i bokhandelen men aldri kjøpt den.. Verdt å lese, for noe budskap er bra.
lenema Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Venninnen min har gått veldig inn for dette med The Secret, og hun har aldri hatt det bedre. Faktisk veldig rare ting som har hendt som en tror har med dette og gjøre. Og om det har med the secret og gjøre, eller om det bare er flaks så kan det være det samme. Hun har det hvertfall mye bedre med seg selv! Selv har jeg ikke orket å sette meg inn i dette helt enda, men har planer om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå