Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva som gikk av meg i går...pleier aldri å chatte på facebook i fylla. Men i dag har jeg skikkelig fylleangst, da jeg husker de utrolig teite fylle-ting jeg skrev i chatten. Hvordan begrenser jeg skaden? Dette er folk på chatten som jeg ikke kjenner så godt og jeg presterer å skrive ting jeg aldri ville ha sagt i edru tilstand. Har jo ikke turt å logge meg på i dag!

Jeg trenger ingen foredrag om at min oppførsel var idiotisk! Heller gi meg forslag på hvordan jeg retter opp et dårlig inntrykk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrev du på veggen da eller?

Skrevet

Skriv i statusfeltet at noen køddet seg med facebooken din i går :P

Skrevet

Skift statusen din til "XXX fikk litt vel mye alkhol i går. :$"

Da får folk forklaringa. Vil tro de fleste har gjort noe lignende en gang eller to i fylla.

Skrevet
Skriv i statusfeltet at noen køddet seg med facebooken din i går :P

Den funker også. :Nikke:

Men den er litt enklere å gjennomskue, da. Spesielt hvis det som ble skrevet tyder på at man er full (hvorfor kødde og late som om man er full, liksom? Morsommere å være "vanlig".)

Skrevet
skrev du på veggen da eller?

Nei, heldigvis ikke på veggen. Kun i selve chat-boblene....

Skrevet

det meste skrevet på vegg og kommentar kan jo slettes også..

Skrevet
det meste skrevet på vegg og kommentar kan jo slettes også..

Ikke hvis hun brukte chatte-greia helt nederst. Da blir det som messenger, og meldingene blir ikke lagret.

Skrevet

hmm ja. på den online greia--- hehe da må hun vel bare bite seg i tunga og huske på det til neste gang :P

Skrevet (endret)

Du kan logge deg av facebook-chatten (sånn at den ikke automatisk kommer opp) før du går ut

Men det var etterpåklokskap ser jeg nå...

Endret av ty_pennington
Skrevet

Hvis du blir konfrontert med det, så bare si noe som; "hæ? sa jeg det? det kan ikke jeg huske!"

Skrevet

Takk for svarene :) Vel, man kan trygt si at jeg lærte en lekse! Maken til (fylle)angst har jeg aldri hatt. Var dritt redd venners reaksjoner (spesielt fra dem folk jeg ikke kjenner så godt). Tok mot til meg, logga meg på i kveld. Men ingen har faktisk kommentert noe om det, så jeg håper at "faren" er over. Enten så skjønte de at jeg var dritings...eller de syns jeg er en idiotisk gjøk ;)

Gjest Avskåret/fri
Skrevet

Tja.. Ikke noe lurt å gå på Facebook i fylla, nei...

I fjor, tidlig på morgenen 1. januar, klarte jeg å finne fram profilen til halvsøsteren til eksen min, og skrive en kort melding til henne om eksen min - i stupfylla fra nyttårsfeiringen.

Kort etterpå slettet jeg meldingen fra min side, og blokkerte for å være på sikre siden, men jeg er redd at meldingen ikke ble slettet på hennes side for det...

Nå, DET er flaut, det.

Ps. Jeg møtte opprinnelig min eks på en nyttårsaften, så jeg antar at den dagen er ekstra hard for meg av den grunn. Presterte å gråte meg i søvn i år som i fjor. Fylla har skylda.. (Blir lettere selvmedlidne og emosjonelle i fylla, har jeg lest/hørt)

Skrevet
Hvis du blir konfrontert med det, så bare si noe som; "hæ? sa jeg det? det kan ikke jeg huske!"

Og, som kjent, det man ikke husker har aldri skjedd! ;)

Slapp helt av, du, mange av oss har nok tabbet seg litt i fylla uten at verden gikk under av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...