Gjest Gjest_Lull_* Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hvilke produkter (som også er billige) greier dere ikke å klare dere uten? For alle på budsjett kan dette være greit!
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Fuktighetskremen med rose til Aubrey Organics Smooth as silk shampoo til giovanni Såpestykkene (spesielt det svarte) til nubian heritage bodybutteret til giovanni Kjøper alt på iherb etter det var en lang rabattråd her. Billige produkter, og planlegger jeg litt med tanke på hvordan jeg bestiller ting med tanke på vekt så er ikke portoen helt ekstrem.
Haris Pilton Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Natusan Hair Minimizing Moisturizer. Jeg er ganske hårete av meg og den er fin å ha på steder man ikke barberer seg. Den gjør jo ikke akkurat hårene mindre men når man tar på kroppsdelene jeg har smurt inn kjennes det betydelig mindre hårete ut
Gjest Raptuza Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Savex leppebalsam i krukke. Kostar rundt tredve kroner på HM og gjer jobben når andre leppeprodukter ikkje fungerer!
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Loreal Nutrigloss skampo og balsam på rosa flasker. Brukte Redken All Soft før, men så ble jeg fattig student. Synes Loreal-produktene funker helt greit.
Purple Diamond Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 - Nivea Visage Control Shine! - ansiktskrem. Kjempegod! - The Body Shop dusjsåpe, body lotion og body butter. Ikke det billigste, men produktene er veldig drøye (har f.eks. hatt en flaske med dusjåpe, 250ml, i over et halvt år!) og veldig gode - Liker veldig godt den Nutrigloss-serien som er nevnt over her.
Blythe Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 hmmm la meg tenke.... Loreals mineralpudder, Gosh sine øyenskygger, Head n Shoulders shampo og skal vi se.....Max Factor More than mascara
Haris Pilton Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 H&M sine øyenbrynspenner og sminkefjernere (koster 19,50 og funker jo fett)
Gjest *Ulla* Skrevet 29. januar 2009 #9 Skrevet 29. januar 2009 H&M flytende eyeliner klarer jeg meg ikke uten. Koster vel ikke mer enn 30 kr. tror jeg. Rart at jeg ikke husker når jeg har kjøpt så mange oppigjennom årene, men det er iallefall billig Synes den er kjempebra, har prøvd andre dyrere som også er bra, men ikke bedre, så da holder jeg meg til H&M sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå