Gjest MM Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg er ganske feit nå, og hovedproblemet er magen. Men når jeg går ned i vekt, vil da skinnet krympe tilbake? Aldri vært gravid, dette magefettet har sniki seg på over flere år. Jeg er tredve.
Chanel.No5 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Jeg er ganske feit nå, og hovedproblemet er magen. Men når jeg går ned i vekt, vil da skinnet krympe tilbake? Aldri vært gravid, dette magefettet har sniki seg på over flere år. Jeg er tredve. Om du kobinerer tung styrketrening og kondisjon sammen med ett sunt kosthold og går rolig ned i vekt vil huden din få mulighet til å tilpasse seg din nye kroppsform og følge den. Rask nedgang vil ikke gjøre samme nytten for huden din, den vil ikke få tid til å følge resten av kroppen og heller bli "hengende igjen" og føles løs.
Gjest Bolledeig Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Du er fremdeles ung, og ting har en tendens til å justere seg selv over tid, selv om det i en periode kan se litt "slapt" ut. Det avgjørende her vil nok dessverre være genene, og hvor godt huden din faktisk klarer å tilpasse seg. Skulle det vise seg å bli et stort problem utseendemessig i etterkant, går det an å få dekket bukplastikk for å fjerne løs hud. Men jeg tviler på det vil være et tema når du er så ung Jeg gikk ned over 20 cm rundt livet og merket aldri noe som helst til noe løs hud i hvertfall Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå