Miss Jones Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 hvordan få mykt sengetøy, et spesielt merke? eller vaksemiddel?
Karmela Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 hvordan få mykt sengetøy, et spesielt merke? eller vaksemiddel? Lanoire sengetøy fra Linen Factory er suuupermykt! Deilig å ligge i!
Miss Jones Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 hvor kjøper man det?? og er det dyrt?? har en del dynetrekk og vil helst ikke kjøpe alt nytt, er det et vaske middel eller tøymykner eller noe som gjør gamle trekk myke?? noen som vet?
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Kjøp satin sengesett, de er myke. Litt dyrere enn vanlig bomull, men 100 ganger bedre å sove i.
Ciara Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Og så MÅ sengetøy strykes, utrolig mye bedre å sove i
Heritære Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 (endret) Og så MÅ sengetøy strykes, utrolig mye bedre å sove i Signeres! Endret 2. februar 2009 av Heritære
Gjest rull Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Jeg stryker senngetøyet, men det tar for lang tid. Jeg drømmer derfor om en elektrisk rulle - noen som vet hvor en får tak i en slik og omtrent hva det koster?
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Og så MÅ sengetøy strykes, utrolig mye bedre å sove i Hvor lenge merker man forskjellen på strøket og ustrøket da?
Trillrund Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Skikkelig flanell som tørkes i trommel!!! Også flanellslaken :-)
Miss Jones Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2009 okey:) takk for svar, ikke noe tøymykner eller lignende som anbefales??
Modic Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 Jeg synes også at nystrøket sengetøy er deilig, men det gidder jeg ikke å prioritere i hverdagen! Jeg bruker mye flanell om vinteren, og bomull om sommeren. Vasker med omo, bruker skyllemiddel, og kjører det i tørketrommelen etterpå. Blir mykt nok for oss, i alle fall!
Miss Jones Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. februar 2009 hvor ofte skifter dere sengetøy?
Strix Skrevet 5. februar 2009 #14 Skrevet 5. februar 2009 Skikkelig flanell som tørkes i trommel!!! Også flanellslaken :-) Flanellaken oppdaget jeg for en stund siden og det er bare så deilig! Vi skifter sengetøy hver 2. uke sånn cirka.
Ciara Skrevet 5. februar 2009 #15 Skrevet 5. februar 2009 Hvor lenge merker man forskjellen på strøket og ustrøket da? Hele tiden, vil jeg si. Selvsagt ekstra glatt når det er helt nystrøket, men det holder seg faktisk godt.
Trillrund Skrevet 5. februar 2009 #16 Skrevet 5. februar 2009 Jeg bruker mye flanell om vinteren, og bomull om sommeren. Vasker med omo, bruker skyllemiddel, og kjører det i tørketrommelen etterpå. Samme her, bortsett fra at jeg bruker et annet vaskemiddel. Bytter vel etter ca 2 uker. Men vær obs på at det er forskjell på kvaliteten på flanell... Kjøpte to sett som så veldig fine ut, men de er nesten ikke "lodne" i det hele tatt. Stretchlaken i flanell er genialt!
Fjellsippa Skrevet 5. februar 2009 #17 Skrevet 5. februar 2009 okey:) takk for svar, ikke noe tøymykner eller lignende som anbefales?? Om sengetøy blir myk eller ikke kommer helt an på kvaliteten. Det meste av billig sengetøy er grovt og hardt uansett hva man gjør med det. Hvis du liker lukten av tøymykner kan du jo prøve hvis du ikke har gjort det. Jeg synes imidlertid at tøymykner lukter helt grusomt i tillegg til at tøyet blir ekkelt å ta på. Kjøp heller sengetøy av god kvalitet hvis det ikke er det du har.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #18 Skrevet 16. februar 2009 Lanoire sengetøy fra Linen Factory er suuupermykt! Deilig å ligge i! Signerer denne! Samboeren og jeg har bestemt oss for å gjøre shoppingen der når vi etterhvert bytter ut sengetøy og håndklær. Vi har ett sett, når vi ligger i det sover vi kjempegodt og våkner aldri av å være for kalde eller varme, svette o.l.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #19 Skrevet 17. februar 2009 Hvor lenge merker man forskjellen på strøket og ustrøket da? Det merker man hele tiden, selv om du herjer i senga en uke. Stryking gjør noe med tøyet. har det hengt ute til liufttørring i tillegg, så har du virkelig en deilig seng å lege deg i
Gjest Løve66 Skrevet 22. februar 2009 #20 Skrevet 22. februar 2009 Lanoire sengetøy fra Linen Factory er suuupermykt! Deilig å ligge i! Ref. denne: http://www.linenfactory.com/ det var mange forskjellige kolleksjoner der - hvilken av kvalitetene anbefales?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå