Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet om det går greit å bruke lipFusion når man har tatt Restylane i leppene? Tok dette idag, 05 ml i overleppen. "Systemet" høres likt ut, glossen går også ut på å binde vann i leppen før å øke leppevolumet. Glossen inneholder også kollagen.

Må vente uansett med å ta på, minst en dag. Er forsatt rød og litt hoven rundt leppene.

Ble forøvrig ikke så fornøyd med formen leppen fikk:3 Håper den legger seg finere når hevelsen har gått ned. Håper det er verdt de 25oo kr som det kosta OO

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor tok du restylane hen? ble du fornøyd?:)

Skrevet

Tok det på Elippse klinikken. Hvordan det gikk kan du lese over.

Skrevet

Jeg var med en venninne som tok Restylane i leppene i høst. Hun tok også på ellipseklinikken. Sykepleieren som tok på henne sa at det var bare å pøse på med lip-plumpere ;)

Skrevet (endret)

Høres bra ut;) fant og en annen tråd om det her.

Hevelsen har gått ned fra igår og leppen ser ikke så store ut lenger. Nå synes det ikke så veldig mye, noe jeg i utgangspunktet og ville, men ble litt hekta av å ha de leppene;)

Hun som tok det på meg sa også det, at jeg kom til å ombestemme meg senere da ha de større. tenkte jeg bare noo way, det så ikke ut rett etterpå..

Går nok jeg tar 1 ml neste gang, oppe og litt nede.

Endret av desert_rose
Skrevet

Jeg har brukt Restylane i leppene de siste 3 årene. Gjentar behandlingen hver 6. måned med 0,5 ml i overleppa. Har også hatt bittelitt i underleppa.

Min erfaring er at det er stor forskjell på hvem som setter den. Den aller første gangen gav det dårligste resultatet. Etter en ukes tid kjente jeg en liten kul på innsiten av leppa. Og uten og tenke så på det, beit jeg i den. Det neste som skjedde er at ene siden este ut, som om jeg hadde fått en skikkelig på kjeften.

Det viste seg at Restylane kan legge seg i små klumper, og hvis man kjenner dette så skal man klemme forsikt "nedover". Min klump hadde forsvunnet ut i vevet over leppen. Dette ble gjort på Ellipse. Min neste behandling ble også gjort der, men da ble det mer vellykket.

Nå har jeg funnet en som setter en slags cocktail. Dvs. at jeg får ørlite grann Botox i munnvikene for at de ikke skal vende nedover. Og så fikk jeg en midt mellom øynene, i sinnarynken. Betalte bare 3500.

Men på dette stedet så får man nøye seg med Embla, og ikke tannlegeblokkade som de brukte på meg på Ellipse. Det er ikke veldig godt å få satt den blokkaden heller.

Skrevet

*nyskjerrig

hvilket sted er dette?

Skrevet

Og når det gjelder Restylane og lip-pumpere er jeg litt i tvil. Mener å huske at jeg følte at volumet minsket når jeg brukte en av de mest aktive. (en slik som prikket skikkelig). Men er ikke sikker på jeg ble spilt et puss, siden plumpere får de til å øke mens de er på, og da jeg tok den av ble jeg litt usikker på om den hadde blitt litt mindre enn den før jeg tok den på.

Nåvel, tror dette bare var første gangen. Og for hver gang jeg har gjort det har det holdt seg fyldig lengre av gangen.

Jeg har gjort meg helt avhengig av de greiene der, men nå har jeg alltid vært glad i å bruke leppestifter og denslags. Da er det jo fint å ha noe og ha det på, pluss at leppekanten er mer definert og leppestift og gloss flyter ikke utover, (eller trekker seg oppover i de små rynkene vi har rundt munnen, og som vi helst ikke vil se) :lur:

Skrevet

Vanitas heter det.

Er en mannlig sykepleier (Frode) som har satset på egen liten "mirakelsalong"! :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har gått og tenkt på å prøve dette lenge, men det har bare blitt med tanken....

Har VELDIG lyst å prøve. Har ganske smal overleppe, så det hadde vært midt i blinken for meg!

Hvor mye koster det egentlig og er det flere metoder å velge mellom?

Takknemlig for svar;)

Skrevet

Nå husker ikke lenger navnene til de forskjellige typene, men tror det er en type som heter Restylane Lip. Og man kan få den lagt slik at leppekanten blir mer markert, eller hvis man vil kan man få mer volum i selve leppa.

Jeg pleier å be om begge deler.

Ellers har Restylane andre produkter som brukes til å fylle furer og markeringer. Så på tv at en lege brukte det under øynene til en dame som hadde litt poser og mørke ringer. Da dette ble prøytet inn strammet huden seg, og "humpen" som vi kaller poser ble glattet ut. Det ble faktisk veldig bra, og hun så mye yngre og freshere ut.

Skrevet

Ellipse pleide å ha slike tilbud fra tid til annen med halv pris.

Men ellers mener jeg at det koster mellom 3000-4000 pr. ml. Dvs.pr. sprøyte. Trenger du bare halvparten, betaler du halvparten. Men hos noen kan man spare resten av sprøyta og få den senere.

Skrevet

Jeg betalte 2500,- for 0,5 ml på Ellipse klinikken i Bergen. Det var for Restylane Lipp. Vanlig restylane som hun hadde lagt fram først kostet 1900-, kr men denne skulle vistnok ikke vare så lenge. får håpe Lipp'en varer en stund..

En ting jeg lurer på er om 'volumet' gikk litt ned med en gang, jeg måtte nemlig sitte en god stund på is trykka på leppene. Synes de hadde flata seg litt da jeg så i speilet igjen selv om hevelsen forsatt var der.

Men gleder meg allerede til neste gang når den går ut. lepper e gøy;p Skal ta 1 ml da. Til deg som lurer på å ta, jeg ville absolutt gått for det. det går jo ut igjen.

Jeg var redd for at det ikke skulle bli bra (selv om utgangspunktet ikke er så verst, smale men bra form. Formen kan være avgjørende også for hvordan resultatet vil bli) Så angrer jeg ihertfall ikke.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...