Gjest ELIN_2009 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg eier ikke styrke i armene.Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe ett par vekter. Hvor tunge bør de være sånn i starten,og hvor lenge bør jeg holde på før jeg kan øke vekten? Har dere noen linker,eller adresser til nettbutikker?Helst norske.
Kamikatze Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Begynn med to halvannenliters brusflasker med vann i. Og så kjøper du et sett med manualer, som du kan bygge på etterhvert. Tipper tre til fem kg kan være en grei start? Beror litt på øvelsene.
Gjest ELIN_2009 Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Begynn med to halvannenliters brusflasker med vann i. Og så kjøper du et sett med manualer, som du kan bygge på etterhvert. Tipper tre til fem kg kan være en grei start? Beror litt på øvelsene. Nå er jo ikke halvannenliters brusflasker veldig behagelig å holde i da. I hvertfall ikke for meg som har små hender
Chanel.No5 Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jeg ville kjøpt meg en slik om jeg var deg: http://www.gsport.no/no/Kategorier/Hjemmet...ler/?query=true Har en koffert selv og der kan du hele tiden øke uten å måtte kjøpe nye manualer. Disse koffertene er ofte på tilbud til kr 200,- hos ulike sportsforretninger, se litt rundt. Uansett så er det jo ikke så mye penger om en tenker på hvor mye du kan få brukt de =) Jeg ville begynt litt lette vekter om du ikke har trent noe styrke før. Ta gjerne 3 runder med 15 repetisjoner per øvelse. Begynn med enkle øvelser for forside arm, bakside arm, skuldre og bryst. Kan finne masse øvelser på iform.no og andre sider om du søker deg litt rundt på nettet! Øk etterhvert som det føles lettere å gjennomføre. Press deg selv litt. Husk at siste repetisjon per sett skal nesten være umulig å gjennomføre =) Masse lykke til! Endret 28. januar 2009 av Lotte27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå