Gå til innhold

Unge Mødre

Gjest TV-slaven

Anbefalte innlegg

Gjest TV-slaven

Er det fler enn meg som syns dette programmet er utrolig morsomt? For noen jenter de har klart å finne fram til... Noen av dem er riktignok på den fornuftige siden av crazy, men likevel. Jeg koser meg hver gang ipoden blir oppdatert med siste podcast fra FEM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det fler enn meg som syns dette programmet er utrolig morsomt? For noen jenter de har klart å finne fram til... Noen av dem er riktignok på den fornuftige siden av crazy, men likevel. Jeg koser meg hver gang ipoden blir oppdatert med siste podcast fra FEM.

hvis du bruker søker funksjonen så vil du finne ut at denne tråden finnes fra før.. *lei av at folk ikke leter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler hvertfall til krampa tar meg av alt det rare de jentene sier. Den beste er hun fra Drammen. Syns det er greit å se på, for de tar seg jo bra av ungene sine, de bare har så rare tanker og meninger de mødrene. Kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler hvertfall til krampa tar meg av alt det rare de jentene sier. Den beste er hun fra Drammen. Syns det er greit å se på, for de tar seg jo bra av ungene sine, de bare har så rare tanker og meninger de mødrene. Kjempegøy!

Haha, ja, er mye morsomt å se på der :) Ble litt sjokka over hu fra oslo som bor hos mora si fordi hun ikke hadde råd til å bo alene, men silikonpupper det skulle hun ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du bruker søker funksjonen så vil du finne ut at denne tråden finnes fra før.. *lei av at folk ikke leter*

Har du hengt for mye på mote.no eller? ;) Der er det jo helt naziregime og hylekor hvis noen våger å starte en ny tråd hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hengt for mye på mote.no eller? ;) Der er det jo helt naziregime og hylekor hvis noen våger å starte en ny tråd hehe.

nei, men det er bare blitt så mange tråder om de sammen tingene i det siste synes jeg. kunne ikke dy meg lengre.. men for all del, ikke la meg stoppe ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja, er mye morsomt å se på der :) Ble litt sjokka over hu fra oslo som bor hos mora si fordi hun ikke hadde råd til å bo alene, men silikonpupper det skulle hun ha!

Ja snakk opp barnslig.

snakka til moren sin som en 15 åring.frekk var hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Jeg ble litt nysgjerrig på dette her med unge mødre inn på ipod..? Er ikke ipod sånn der du kan høre på musikk? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt nysgjerrig på dette her med unge mødre inn på ipod..? Er ikke ipod sånn der du kan høre på musikk? :sjenert:

Jo, så man kan høre Unge Mødre, men man ser ingenting da :)

Neida :fnise: (Ikke frekt ment altså, syns bare det hadde vært litt stusselig :P)

Man har jo skjerm på Ipod også, så man kan se filmvideoer, filmer, serier osv osv.

Jeg har det selv, men er ikke noe særlig oppdatert når det gjelder å laste ned fra nettet osv. :)

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åh herregud, hva er det som ikke finnes? No kan vi se film på ipod :ler: Jaja.. Hehe, syntes det var litt morsomt jeg da, men så er det siste jeg hadde av sånt discman, og det er jo hundre ganger større enn disse her ipod'ene :sjenert:

Sorry, sporet litt av no, men syntes det bare var litt interessangt dette her.. Kan noen linke til ipod, så jeg kan se hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Er litt mer teknisk moderne enn en discman ja ;)

Her er hvertfall bilde av tre av typene; Ipod

Ellers kan du bare søke på "Ipod" i Google så finner du mye info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...