Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #21 Skrevet 29. mars 2009 Da kjører jeg på med 10 minutter to ganger i uka. Gleder meg til å se resultatene av behandlingen Avlegger rapport etterhvert. Siden du bruker 50% bør du kanskje prøve deg litt frem før du tar 10 minutter. 5-8 er nok for de fleste med så sterk syre. Når du er vant med syrepeelinger (om du planlegger å gjøre det et par ganger eller så i året) kan du etterhvert ta ti minutter hver gang. Hilsen erfaren hjemmepeeler .
nettengel Skrevet 30. mars 2009 #22 Skrevet 30. mars 2009 Siden du bruker 50% bør du kanskje prøve deg litt frem før du tar 10 minutter. 5-8 er nok for de fleste med så sterk syre. Når du er vant med syrepeelinger (om du planlegger å gjøre det et par ganger eller så i året) kan du etterhvert ta ti minutter hver gang. Hilsen erfaren hjemmepeeler . Da skal jeg være litt forsiktig de første gangene.. Vil ikke skade huden. Skal jo helst bli bedre av denne behandlingen.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #23 Skrevet 30. mars 2009 Har hørt at man skal være forsiktig med trening når man tar syrepeeling-kur, noen som vet om det stemmer?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #24 Skrevet 30. mars 2009 Har hørt at man skal være forsiktig med trening når man tar syrepeeling-kur, noen som vet om det stemmer? Hudpleieren min sa at jeg helst burde vente til dagen etter en pensling med å trene...
Hilde Christina Skrevet 31. mars 2009 #25 Skrevet 31. mars 2009 Ja, du bør vente en dag. Dette fordi svette i ansikt vil reagere med syren og du kan føle en lett prikking.
keo Skrevet 31. mars 2009 #26 Skrevet 31. mars 2009 Dette er en behandling du kan gjøre hjemme. Har gjort det selv, og det funker bra! Legger ved en link til nettsiden. Er kjappe med levering, og billig frakt. Spør om du lurer på noe:) Makeupartistschoise Hei jeg har gjørt en ICP peeling, og det koster kr 5000,hud min har flasse av mange ganger, de krem er ren tortur, det svir og det gjør vondt,produkt virke. men rundt munn min er blitt mørke brunn er det normal? det produkt jeg bruker er SKIN TECH CLEANSER;ÆSTHETIC LINE AGE;CIMEL MANTENIMIENTO og IPLase Mask, det er sterke en TCA peeling, alle produkt har syre i og fra 5 til 6 ph, det har vært 14 dager jeg tok ICP og nå til fredag de på klinikk skal legge en mask til som jeg skal ha på i 6 til 8 timer, jeg har sett på den internett side, de produkt er ikke så sterk, hud min er bestandig rød, jeg sinnes det produkt er for sterk til min hud, og det brenner når jeg bruker de krem,av og til jeg må bruker 4- til 5 smertstillende
Gjest Gjest_keocc_* Skrevet 31. mars 2009 #27 Skrevet 31. mars 2009 Tusen takk for informativt svar. Jeg skjønner at jeg kanskje har vært litt forsiktig ihht. tiden syren skal ligge på huden. Neste gang skal jeg la den ligge på lenger. Jeg bruker syreprodukter daglig så det skulle nok sikkert greit å la syren ligge på lenger. Det fremgår av bruksanvisningen at det MÅ være 7 dager mellom hver behandling. Er dette riktig?? Ser det er noen som skrive at de gjennomfører behandlingen 2 ganger pr. uke. hei hvor mye betalt du for den syrepeeling? jeg har gjørt en ICP peeling på klinikk og det koster meg kr5000 og jeg skal på andre rundt om 4 dager
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #28 Skrevet 31. mars 2009 Kjøper man en kur med glykolsyrepeeling på ebay (i trygge nettbutikker) koster det 150-200 kr. Men da gjør man peelingen selv hjemme. Glykolsyrepeeling i 50% eller mindre er ikke så sterkt at man flasser av hud.
Gjest Gjest_keocc_* Skrevet 2. april 2009 #29 Skrevet 2. april 2009 I overkant av 500 kroner betalte jeg. [/quote Hei jeg har registrert meg i Makeupartistschoise, men jeg får probleme med min etternavn, når jeg skal bestille, jeg har fått e-post som bekrefte. men når jeg kommer på payment blirfeil på min etternav, jeg har bokstav Ø i min etternavn, USA bruker ikke de tre bokstaver Æ ø Å, jeg får ikke bestille.
Luckyme Skrevet 3. april 2009 #30 Skrevet 3. april 2009 "USA bruker ikke de tre bokstaver Æ ø Å, jeg får ikke bestille." Da er det bare å gjøre om til en bokstav som ikke inneholder Æøå.' Å=AA Ø=OE (evt bare forkorte til O) heter du f.eks bjørg, endrer du til Bjoerg eller Bjorg Æ=AE Jeg har aldri hatt problemer med å opprette konto, selv om mitt etternavn også har en av disse bokstavene
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #31 Skrevet 24. august 2011 Hei, Jeg anbefaler MD formulations pensling. Dette er etter min mening klart den beste penslingen. Jeg selger denne på qxl og finn.no
Gjest Kaxxy Skrevet 20. januar 2013 #32 Skrevet 20. januar 2013 Dere som kan litt om dette.. Tok 15% hos hudpleier forrige uke, har fått utbrudd i panne - masse små nummer, tett i tett! Hva nå? Skal jeg vente på at det går over (og fortsette med peel og rens 2 ganger i uken), eller noe annet lurt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå