Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Installerte Avast for mac, og den fant 0 virus, men 119 warnings. Hva betyr det? Jeg slettet de, det var kanskje dumt? Håper noen kan forklare meg dette, for jeg har virkelig ikke peiling. Hvordan skal jeg bruke Avast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det ikke finnes virus for Mac er det ikke så rart at den ikke fant virus. Warnings kan være hva som helst, du må nesten gjengi innholdet i en av dem for at vi skal kunne gi noe fornuftig svar. Imidlertid er det minimal sjanse for at det er noe alvorlig, med mindre du har for vane å installere tvilsom programvare som f.eks piratkopi av iWork med trojaner.

Skrevet
Siden det ikke finnes virus for Mac er det ikke så rart at den ikke fant virus. Warnings kan være hva som helst, du må nesten gjengi innholdet i en av dem for at vi skal kunne gi noe fornuftig svar. Imidlertid er det minimal sjanse for at det er noe alvorlig, med mindre du har for vane å installere tvilsom programvare som f.eks piratkopi av iWork med trojaner.

Feil, det finnes virus til Mac. De er bare få og skjeldne.

Skrevet

Warningsene som kom opp var av typen: 0000040000x osv, altså rare koder. Har ikke installert noe som helst, men har jo vært på internett så vet jo ikke hva maskinen laster ned selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...